دانلود کتاب IELTS Speaking Ultimate

دانلود کتاب IELTS Speaking Ultimate

دانلود کتاب IELTS Speaking Ultimate

دانلود کتاب IELTS Speaking Ultimate

این کتاب ارزشمند با نام کامل Ielts speaking ultimate: Categorised samples alternative responses نوشته امین برهانی و زهرا هاشمی می باشد. تا لحظه نگارش این نوشته تصویری از جلد کتاب در دسترس نبوده و تصویر بالا مربوط به کتاب دیگری با نام مشابه هست.

اگر بدنبال تقویت مهارت اسپیکینگ آیلتس هستید و قصد تمرین با نمونه های استاندارد اسپیکینگ آیلتس را دارید پیشنهاد میکنیم حتما از فهرست بهترین منابع دانلودی آیلتس pdf به تفکیک 4 مهارت حتما بازدید بفرمایید.

.

✅ دانلود pdf کتاب  IELTS SPEAKING: ULTIMATE GUIDE TO IELTS SUCCESS

دانلود کتاب / دانلود تلگرام

.

نمره 9 اسپیکینگ آیلتس پارت سوم – ویدئوی رسمی idp

دانلود مجموعه آموزش های ویدئویی آیلتس

.

نگاهی به فرمت اسپیکینگ آیلتس

بخش اسپیکینگ آزمون آیلتس حدودا 11 تا 14 دقیقه طول میکشد و همانطور که در تصویر زیر مشخص هست مجموعا از 3 پارت تشکیل شده که سوالات آن به ترتیب دشوار میشوند.

پارت اول شامل سوالات بسیار ساده ای درباره خانواده، دانشگاه، کار، تفریحات و دیگر موارد هست. پارت دوم در مورد یک موضوع مشخص تر اطلاعاتی ارایه میشود و شرکت کننده باید 2 دقیقه کامل در این خصوص صحبت کرده و به 4 سوال مرتبط پاسخ دهد که بدون شک چالش بیشتری نسبت به پارت اول دارد. در پارت سوم و پایانی معمولا موضوع پارت دوم ادامه پیدا میکند و گفتگویی بین اگزمینر و شرکت کننده شکل میگیرد. در این بخش نیاز هست پاسخ های طولانی تری ارایه شود و شرکت کننده از بالاترین سطح گرامر و لغت بسته به سوالات مطرح شده استفاده نماید.  

.

دانلود نمونه سوالات اسپیکینگ آیلتس pdf

دانلود مجموعه نمونه سوالات اسپیکینگ آیلتس با جواب pdf در صفحه ای جداگانه در دسترس شما عزیزان می باشد. این مجموعه شامل بیش از 1000 نمونه سوال استاندارد به همراه پاسخ متنی و صوتی در سطح نمره 8 و 9 میباشد. کتاب IELTS Speaking Ultimate در واقع یکی از منابع این صفحه هست و تمرین با دیگر منابع خالی از لطف نیست.

.

جمع بندی و کلام آخر

در این صفحه لینک دانلود کتاب IELTS Speaking Ultimate در دسترس شما قرار داده شد و نشانی مجموعه ای ارزشمند از مهمترین منابع اسپیکینگ آیلتس برای دانلود هم برای بازدید در صفحه ای جداگانه در دسترس قرار گرفت. در خصوص مهارت اسپیکینگ پیشنهاد میکنیم در کانال اسپیکینگ تلگرام (https://t.me/ielts2SpeakingWriting) ما همراه باشید. همچنین گروه آیلتس (https://t.me/ielts2Group) محلی جهت ارسال نمونه های صوتی و شرکت در تمرین های هفتگی و دریافت فیدبک بر روی نمونه های شما می باشد.