دانلود کتاب IELTS Graduation

دانلود کتاب IELTS Graduation

دانلود کتاب IELTS Graduation

دانلود کتاب IELTS Graduation

کتاب IELTS Graduation یکی از کتاب های آموزش دهنده چهارچوب و نکته های آزمون آیلتس میباشد. این کتاب در 10 فصل طراحی شده و بجز آموزش 4 مهارت اصلی رایتینگ، ریدینگ، لیسنینگ و اسپیکینگ به آموزش شگردها، استراتژی ها و نکته های آیلتس و همچنین واژگان این آزمون میپردازد.

همچنین پیشنهاد میکنیم از فهرست بهترین منابع آیلتس به همراه لینک های دانلود و توضیحات مدرس آیلتس بازدید بفرمایید.

.

دانلود مستقیم و رایگان این کتاب 208 صفحه ای با حجم 31.2 مگابایت با کیفیت مناسب:

download Foto

 

دانلود فایل های شنیداری این کتاب با حجم 75.8 مگابایت:

download Foto

 

گذرواژه این فایل: www.ielts2.com

.

درباره این کتاب

کتاب “IELTS Graduation” یک منبع آموزشی برای آمادگی در آزمون IELTS است که توسط Collins به عنوان یک راهنمای جامع برای داوطلبان آزمون IELTS تهیه شده است. این کتاب به دانشجویان کمک می‌کند تا مهارت‌های چهارگانه زبان (شنیداری، خواندن، نوشتن و گفتاری) را بهبود بخشند و آمادگی لازم برای قبولی در آزمون IELTS را کسب کنند.

“IELTS Graduation” شامل تمرینات و فعالیت‌های متنوع است که به دانشجویان کمک می‌کند تا با ساختار آزمون IELTS آشنا شوند و مهارت‌های زبانی خود را بهبود بخشند. هر بخش از کتاب شامل تمرینات تستی، فعالیت‌های گرامری و واژگانی، مطالب مربوط به موضوعات مختلف و راهنمایی‌های آموزشی است که به دانشجویان کمک می‌کند تا بهترین نتیجه را در آزمون IELTS بگیرند.

به طور کلی، “IELTS Graduation” یک منبع جامع و کاربردی برای آمادگی در آزمون IELTS است که با تمرینات و فعالیت‌های متنوع، دانشجویان را در رسیدن به اهداف زبانی خود کمک می‌کند. این کتاب مناسب برای داوطلبانی است که قصد دارند در آزمون IELTS شرکت کرده و نمره خوبی کسب کنند.

.

دانلود کتاب IELTS Graduation – همراه باشید

کانال دانلودی تلگرام (https://t.me/ielts2official) و گروه آیلتس (https://t.me/ielts2Group) ما راهنمای شما عزیزان و پاسخگوی سوالات در مسیر آیلتس خواهد بود./h3>