دانلود رایگان سری کتاب های Complete IELTS

دانلود رایگان سری کتاب های Complete IELTS

دانلود رایگان سری کتاب های Complete IELTS

دریافت رایگان رایگان سری Complete IELTS + کتاب معلم و Workbook

در این صفحه سری کتاب های Complete IELTS به همراه کتاب تمرین یا Workbook، کتاب معلم یا Teacher’s Book و فایل های صوتی کتاب تمرین و مجموعه ای از کتابچه های آموزشی همراه این مجموعه ارزشمند برای دانلود رایگان در دسترس شما عزیزان می باشد. 

این کتاب یکی از معتبرترین کتاب های آموزش و تست زنی آیلتس در فهرست بهترین منابع آیلتس pdf ما در سال 2024 هست. برای بررسی بقیه منابع حتما از صفحه مربوطه بازدید بفرمایید.

.

✅ مجموعه 3 جلدی کتاب Complete IELTS از انتشارات کمبریج مربوط به سطح نمره های 4 تا 5، 5 تا 6.5 و 6.5 تا 7.5 همراه با فایل های صوتی

دانلود سطح 4 تا 5 / فایل صوتی / دانلود پشتیبان تلگرام

دانلود سطح 5 تا 6.5 / فایل صوتی / دانلود پشتیبان تلگرام

دانلود سطح 6.5 تا 7.5 / فایل صوتی / دانلود پشتیبان تلگرام

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

✅ کتاب های تکمیلی Complete IELTS شامل Workbook، فایل های صوتی Workbook، نرم افزار کمک آموزشی و کتاب معلم این مجموعه

دانلود سطح 4 تا 5 / دانلود پشتیبان تلگرام

دانلود سطح 5 تا 6.5 / دانلود پشتیبان تلگرام

دانلود سطح 6.5 تا 7.5 / دانلود پشتیبان تلگرام

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

درباره سری کتاب های کامپلیت آیلتس

کتاب Complete IELTS همانطور که مشخص هست یک کتاب سطح بندی شده ترمیک به شمار میرود که هم برای دوره های آموزشگاهی آیلتس از سطح مقدماتی (نمره 4 آیلتس یا B1) تا سطح پیشرفته (نمره بالای هفت آیلتس یا C1) و هم برای عزیزانی که به صورت خودخوان قصد یادگیری زبان انگلیسی و حرکت به سوی مدرک آیلتس را دارند مناسب می باشد. دانلود رایگان سری کتاب های Complete IELTS برای شما یک مسیر میان بر از بین هزاران منبع آیلتس خواهد بود.

این کتاب ها به طور جامع به تمامی مهارت های زبان انگلیسی که در آزمون IELTS لازم است، پرداخته اند. هر کتاب شامل تمرینات و فعالیت های متنوعی است که به داوطلبان کمک می کند تا مهارت های خود را در زمینه های مختلف ارتقا دهند. علاوه بر این، هر کتاب شامل تست های متعددی است که برای شبیه سازی آزمون IELTS طراحی شده اند.

کتاب تمرین، نرم افزارهای کمک آموزشی و آموزشی های تکمیلی این کتاب میتواند در رساندن شما به این هدف کارساز باشد. اگر سوالی در زمینه استفاده از این کتاب یا منابع تکمیلی دارید حتما در بخش دیدگاه ها مطرح بفرمایید. 

.

دانلود رایگان مجموعه کامپلیت آیلتس – مطالب پیشنهادی:

کتاب های Complete IELTS یکی از هزاران منبع  آیلتس و زبان انگلیسی موجود در کانال های دانلودی ما در تلگرام به نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2download) هستند. برای دریافت دیگر مجموعه ها همراه باشید.