دانلود کتاب 1100 واژه ضروری + فایل صوتی برای آیلتس

دانلود کتاب 1100 واژه ضروری + فایل صوتی برای آیلتس

دانلود کتاب 1100 واژه ضروری + فایل صوتی برای آیلتس

دانلود pdf کتاب 1100 واژه ضروری + فایل صوتی برای آیلتس

این کتاب با نام اصلی کتاب 1100 Words You Need to Know از انتشارات Barron’s یکی از معروف ترین کتاب های لغت جنرال زبان انگلیسی در سطح پیشرفته هست. گرچه این کتاب اصلا برای آزمون آیلتس طراحی نشده، افرادی که بدنبال رسیدن به نمره بالای 7 هستند و زمان زیادی برای آماده شدن برای آزمون دارند میتوانند این کتاب ها هم به همراه گلچین منابع لغت آیلتس در برنامه خود داشته باشند. در سال های اخیر اپلیکیشن اندرویدی این کتاب و فایل هایی صوتی هم برای آن توسط مدرسان ایران تدوین شده که در همین صفحه در دسترس می باشد.

برای دانلود pdf بهترین منابع خودخوان آزمون آیلتس در بخش لغات به صفحه مربوطه در همین سایت مراجعه بفرمایید.

.

✅ دانلود رایگان pdf کتاب 1100 Words You Need to Know

لینک دانلود کتاب / دانلود فایل های صوتی / دانلود اپلیکیشن اندرویدی 1100 / کدینگ کتاب 1100 / ترجمه فارسی فهرست لغات 1100

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

دانلود رایگان Application اندرویدی این کتاب

دانلود رایگان Application اندرویدی این کتاب

دانلود رایگان Application اندرویدی این کتاب

همانطور که اشاره در جدیدا اپلیکیشن اندرویدی این کتاب هم در دسترس قرار گرفته که در بالا به صورت رایگان برای دانلود در دسترس هست. همچنین تصویری از محیط این اپلیکیشن را مشاهده میفرمایید.

.

درباره کتاب 1100 واژه ضروری

کتاب “1100 واژه ضروری” از انتشارات بارونز یک منبع مفید و کارآمد برای افرادی است که قصد ارتقاء دایره واژگان خود را دارند، به خصوص برای زبان آموزانی که به دنبال آمادگی برای آزمون‌های زبان مثل آیلتس هستند. این کتاب شامل 1100 واژه مهم و پرکاربرد در زبان انگلیسی است که به طور گسترده در مکالمات روزمره، متون تحصیلی و حرفه‌ای استفاده می‌شود.

کتاب “1100 واژه ضروری” به صورت سازمان‌دهی شده و با توجه به موضوعات مختلف ارائه شده است تا به زبان آموزان کمک کند تا واژگان خود را در زمینه‌های گوناگون تقویت کنند. این کتاب شامل تعاریف، مثال‌ها، جملات نمونه و تمرین‌های تقویت واژگان است که به زبان آموزان کمک می‌کند تا واژگان خود را در متنوع‌ترین شرایط و موضوعات تمرین کنند.

با دانلود کتاب 1100 واژه ضروری و مطالعه و تمرین این کتاب، زبان آموزان می‌توانند بهبود قابل توجهی در دامنه واژگان خود داشته باشند و بتوانند بهتر در مکالمات روزمره و نیز در آزمون‌های زبان عملکرد خود را بهبود بخشند. به علاوه، استفاده از این کتاب می‌تواند به زبان آموزان کمک کند تا با ساختارهای جملات و استفاده صحیح از واژگان در جملات آشنا شوند.

بنابراین، کتاب “1100 واژه ضروری” از انتشارات بارونز یک منبع مفید و کارآمد برای تقویت دامنه واژگان در زبان انگلیسی است که می‌تواند به زبان آموزان در رسیدن به اهدافشان در یادگیری زبان کمک کند.

.

کتاب 1100 Words You Need to Know – همراه باشید

در این صفحه درباره کتاب 1100 واژه ضروری انتشارات بارونز و امکان استفاده از آن برای آزمون آیلتس و منابع دانلودی تکمیلی این کتاب مثل کدینگ، فایل های صوتی و اپلیکیشن 1100 واژه صحبت کردیم. تمامی این منابع به همراه هزاران منبع دیگر همچنین در کانال دانلودی تلگرام (https://t.me/ielts2official) ما در دسترس شما عزیزان می باشند. اگر مسیر شما آزمون آیلتس هست گروه آیلتس (https://t.me/ielts2Group) ما راهنمای شما عزیزان و پاسخگوی سوالات در این مسیر خواهد بود.