دانلود کتاب Common Mistakes at IELTS Intermediate

دانلود کتاب Common Mistakes at IELTS Intermediate

دانلود کتاب Common Mistakes at IELTS Intermediate

دانلود کتاب Common Mistakes at IELTS Intermediate

اشتباهات تکراری زبان آموزان و شرکت کنندگان آیلتس سبب شده بسیاری از مدرسان به فکر تدوین جزوه ها و کتاب هایی در این زمینه بیفتند. یکی از این منابع کتاب Common Mistakes at IELTS از انتشارات کمبریج است که خانم Pauline Cullen آن را طراحی کرده اند. ایشان از مشهورترین مولفین آیلتس هستند و کتاب های زیادی برای آزمون آیلتس در دسترس هست. همراه با این کتاب چندین جزوه و pdf دیگر در زمینه خطاهای رایج گرامری در زبان انگلیسی در دسترس شما عزیزان هستند.

همچنین به تمامی عزیزان پیشنهاد میکنیم فهرست بهترین منابع Self Study آیلتس آکادمیک و جنرال را در همین زمینه بازدید نمایند. این فهرست شامل بهترین کتاب ها به تفکیک 4 مهارت همراه با توضیحات مدرس می باشد.

.

✅ لینک دانلود pdf کتاب Common Mistakes at IELTS سطح Intermediate و Advanced

سطح Intermediate / سطح Advanced

.

✅ دانلود رایگان pdf کتاب Common English Mistakes از Rachel Mitchell

لینک دانلود / دانلود رایگان تلگرام

.

✅ دانلود کتاب Correct Your English Errors نوشته Tim Collins در 320 صفحه از انتشارات McGraw Hill

لینک دانلود / دانلود رایگان تلگرام

.

✅ دانلود رایگان کتاب Common Mistakes At Proficiency & And How To Avoid Them نوشته Julie Moore

لینک دانلود

.

✅ دانلود کتاب 200 اشتباه گرامر انگلیسی

لینک دانلود

.

دانلود کتاب TOP 50 GRAMMAR MISTAKES: HOW TO AVOID THEM نوشته Adrian Wallwork

لینک دانلود

.

درباره کتاب های Common Mistakes at IELTS

کتاب “Common Mistakes at IELTS” نوشته Pauline Cullen از انتشارات کمبریج یک منبع بسیار مفید برای زبان‌آموزانی است که قصد دارند به آزمون IELTS آماده شوند. این کتاب به صورت جامع و دقیق، اشتباهات رایجی که زبان‌آموزان در هر یک از مهارت‌های Listening, Reading, Writing و Speaking در آزمون IELTS مرتکب می‌شوند، شناسایی و تصحیح می‌کند.

در این کتاب، Pauline Cullen به طور خلاصه به بررسی اشتباهات رایج در هر یک از مهارت‌های ذکر شده می‌پردازد و راهکارهایی برای جلوگیری از این اشتباهات و بهبود عملکرد زبان‌ آموزان ارائه می‌دهد. هر فصل از کتاب شامل تمرین‌ها، تست‌ها و فعالیت‌های عملی است که به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را تقویت کرده و بهبود بخشند.

این کتاب از انتشارات معتبر و معروف کمبریج منتشر شده است. مطمئناً محتوای این کتاب با استانداردهای بالای آموزش زبان این ناشر سازگار است و به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا با مفاهیم و نکات کلیدی آزمون IELTS آشنا شوند.

با مطالعه و تمرین با کتاب “Common Mistakes at IELTS” نوشته Pauline Cullen، زبان‌آموزان می‌توانند شانس بهترین برای آزمون آیلتس داشته باشند.

.

دیگر منابع در زمینه خطاهای رایج گرامری 

اما بجز Common Mistakes IELTS یکی از دیگر منابعی که میتوانید به خوبی از آن در این زمینه استفاده کنید فهرست 24 خطای رایج گرامری زبان آموزان ایرانی هست که در صفحه مشخص شده با مثال های متعدد برای دانلود در دسترس هست. از دیگر کتاب های دسته بندی کننده اشتباهات رایج در زبان انگلیسی کتابی هست با عنوان 200 اشتباه گرامری در زبان انگلیسی که به صورت رایگان برای دانلود pdf در دسترس هست. در پایان اگر در سطح پیشرفته زبان انگلیسی هستید همچنین جزوه 33 خطاهای متداول در Clause ها را به شما پیشنهاد میکنیم.

.

دانلود کتاب خطاهای متداول در آیلتس – همراه باشید

کانال دانلودی تلگرام (https://t.me/ielts2official) و گروه آیلتس (https://t.me/ielts2Group) ما راهنمای شما عزیزان و پاسخگوی سوالات در مسیر آیلتس خواهد بود.