دانلود کتاب اشتباهات رایج آیلتس Common Mistakes at IELTS Advanced

دانلود کتاب اشتباهات رایج آیلتس Common Mistakes at IELTS Advanced

دانلود کتاب اشتباهات رایج آیلتس Common Mistakes at IELTS Advanced

کتاب اشتباهات رایج آیلتس سطح Advanced & Intermediate

دانلود کتاب اشتباهات رایج آیلتس Common Mistakes at IELTS Advanced که از انتشارات کمبریج می باشد یکی از کتاب های با اهمیت در فهرست منابع زبان آموزانی است که به نمره بالاتر از 6 فکر میکنند. این کتاب در اصل در دو سطح متوسط و پیشرفته تنظیم شده که هر دو سطح آن در همین صفحه برای دانلود رایگان  در دسترس عزیزان می باشد. 

برای دانلود هزاران منبع به روز آیلتس و زبان انگلیسی در کانال های دانلودی ما در تلگرام به نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2download) همراه باشید.  

.

این کتاب در گفتارهای گوناگونی ساماندهی شده و خطاهای متداول در سطح های بالاتر زبان انگلیسی بهمراه شیوه تصحیح آن ها و تست هایی برای آزمون آموخته ها را به زبان آموزان پیشکش مینماید.

✅ دانلود pdf کتاب های Common Mistakes at IELTS Advanced & Intermediate 

سطح متوسط / دانلود پشتیبان تلگرام

سطح پیشرفته / دانلود پشتیبان تلگرام

.

خطاهای متداول گرامری آیلتس و معرفی منابع بیشتر

بسیاری از این خطاها معمولا بدلیل “ریز” بودن به چشم هیچکس بجز استاد های حرفه ای آیلتس نیامده و برای کسانی که بدنبال نمره های بالا به ویژه نمره بالاتر از 7 هستند یک کتاب کاملا ضروری به شمار میرود. دقت بفرمایید بیشتر این خطاها در اصل از ترجمه فارسی عبارت ها، ساختارها و فرم کلی جمله ها یا حتی حروف اضافه در زبان فارسی پدید آمده و بخشی دیگر مربوط به حدس زدن زبان آموزان بجای تحقیق و بررسی دقیق در منابع گرامری هست. 

اگر سطح گرامر شما پایین هستن و نیاز به منبع فارسی آموزش گرامر دارید میتوانید این منابع فارسی را دانلود و مطالعه بفرمایید. همچنین مجموعه های ویدئویی آموزش گرامر میتواند برای شما در این زمینه سودمند باشد. در این صفحه بیش از 10 هزار ویدئوی آموزشی گرامر و لغت زبان انگلیسی و آیلتس برای دانلود رایگان در دسترس می باشد. 

.

.

مطالب پیشنهادی:

دانلود سری کمبریج آیلتس جلد 1 تا 18

دانلود خودآموز ویدئویی رایگان 4 مهارت آیلتس

دانلود 1000 صفحه سوالات واقعی آیلتس از سراسر جهان