تحلیل تست های ریدینگ آیلتس – True False Not Given

تحلیل تست های ریدینگ آیلتس - True False Not Given

تحلیل تست های ریدینگ آیلتس – True False Not Given

تحلیل تست های ریدینگ آیلتس – True False Not Given

در این پادکست صوتی آموزشی که توسط مهندس ابوالقاسمی، مدرس آیلتس با نمره 8 آیلتس و بیش از 15 هزار ساعت تجربه تدریس این آزمون تنظیم شده یکی از تست های استاندارد کمبریج آیلتس از نوع ترو فالس که از انواع متداول سوالات ریدینگ آیلتس آکادمیک و جنرال هست طرح و تحلیل میشود. این فایل همچنین برای دانلود در دسترس علاقمندان عزیز می باشد. 

برای دانلود هزاران منبع به روز آیلتس و زبان انگلیسی در کانال دانلودی تلگرام ما به نشانی (https://t.me/ielts2official) و گروه آیلتسی ما در تلگرام (https://t.me/ielts2Group) همراه باشید.  

.

آشنایی با تست های ترو فالس(True False Not Given) در آیلتس

در این تست ها که از نظر دشواری جزء تست های سطح متوسط و نسبتا دشوار آیلتس به حساب می آیند، شرکت کننده در آزمون میبایست جمله هایی در زیر متن را بررسی کرده و مشخص کند آیا در متن در مورد همین موضوعات همین موضوع گفته شده، موضوعی بر خلاف این جمله گفته شده یا به صورت ناقص در این زمینه صحبت شده است. در ادامه می بایست برای هر یک از این شرایط در پاسخنامه عبارت True، False یا Not Given را وارد کند.

درک درست از متن و درک درست از سوالات در این نوع تست های آیلتس تاثیر بسیار زیادی در ارایه پاسخ صحیح خواهد داشت و برخلاف آنچه بسیاری میپندارند این تست ها با نکته و استراتژی های خاص، بدون داشتن درک درست از متن قابل پاسخگویی نیست. بیشترین ضربه را افرادی میخورند که یا سرعت پایین خواندن دارند یا معادل کلمات را به فارسی یاد گرفته اند و درک 100% درستی از معنی واقعی لغات ندارند.

در ادامه کوشش کرده ایم چند نمونه دشوار از این تست ها را به همراه توضیح و تشریح دقیق برای شما مشخص کنیم. همچنین میتوانید تحلیل تست ریدینگ کمبریج آیلتس 18 را که جدیدترین جلد منتشر شده در سال 2023 و آغاز سال 2024 می باشد در لینک مربوطه دنبال بفرمایید.

.

شنیدن این پادکست آموزشی 6 دقیقه ای: 

دانلود فایل

تحلیل تست های ریدینگ آیلتس - True False Not Given

.

تحلیل تست های ریدینگ آیلتس – مطالب پیشنهادی

30 نکته کلیدی ریدینگ آیلتس