دانلود مجموعه یادگیری زبان انگلیسی با اخبار

دانلود مجموعه یادگیری زبان انگلیسی با اخبار

دانلود مجموعه یادگیری زبان انگلیسی با اخبار

 مجموعه یادگیری زبان انگلیسی با اخبار – Words in News

عزیزانی که علاقمند به یادگیری زبان انگلیسی از طریق اخبار هستند میتوانند از مجموعه بسیار کاربردی Words in News برای سطح متوسط به بهترین شکل استفاده نمایند.

این مجموعه با استفاده از چند دقیقه از یک خبر که به صورت آهسته تر از حد نرمال خوانده میشود اقدام به آموزش ساختارهای کاربردی و لغات می نماید. همچنین توضیحاتی به زبان فارسی هم به صورت ضمیمه برای درک بهتر ارایه میشود. 

تمامی منابع سایت به همراه هزاران کتاب دیگر در بزرگترین کانال های دانلود زبان انگلیسی و آیلتس در تلگرام با نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2Books) در دسترس شما عزیزان می باشد. 

.

✅ دانلود مجموعه ویدئویی Words in News شامل 70 فایل ویدئویی همراه با توضیحات فارسی به حجم 688 مگابایت

لینک دانلود مستقیم

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

تصاویری از محتوای این مجموعه ویدئویی

دانلود مجموعه یادگیری زبان انگلیسی با اخبار

دانلود مجموعه یادگیری زبان انگلیسی با اخبار

یادگیری زبان انگلیسی با اخبار - Words in News

یادگیری زبان انگلیسی با اخبار – Words in News

دانلود مجموعه ویدئویی Words in News

.

درباره مجموعه آموزشی Words in News

مجموعه آموزش زبان Words in News یکی از محبوب‌ترین و موثرترین روش‌های آموزش زبان انگلیسی است. این مجموعه شامل ویدئوهای کوتاه و خبری است که به صورت هفتگی منتشر می‌شود و در آن، اخبار جدید و مهم جهان به صورت ساده و قابل فهم برای همه توضیح داده می‌شود.

در هر قسمت از Words in News، یک خبر مهم و جدید از رسانه‌های مختلف دنیا انتخاب شده و به همراه تصاویر و فیلم‌های مربوط به آن، به صورت ساده و قابل فهم برای همه توضیح داده می‌شود. در این مجموعه، از لغات و عبارات ساده و روزمره استفاده شده و هدف آن، آموزش زبان انگلیسی به صورت عملی و در کنار آن، آشنایی با اخبار جدید جهان است.

با دنبال کردن این مجموعه، به روز با اخبار جدید جهان می‌شوید و در عین حال، مهارت‌های زبانی خود را بهبود می‌بخشید. همچنین، این مجموعه برای تقویت مهارت‌های شنیداری، تلفظ و تفسیر متن بسیار مفید است و به عنوان یک روش آموزش زبان کاملاً رایگان و قابل دسترسی برای همه، بسیار محبوب است.

.

آموزش 16 زمان در زبان انگلیسی

.