دانلود پادکست English Pod برای آیلتس

دانلود پادکست English Pod برای آیلتس

دانلود پادکست English Pod برای آیلتس

دانلود پادکست های English Pod + متن

در این صفحه مجموعه کاملی از پادکست های محبوب آموزش زبان انگلیسی English Pod را برای شما عزیزان برای دانلود در دسترس قرار دادیم. این پادکست ها به صورت اپیزودیک دسته بندی شده و همراه با متن در قالب فایل های pdf هستند. این مجموعه حدود 1500 فایل صوتی را شامل میشود و به صورت سطح بندی شده در 5 سطح (1) مقدماتی، (2) میانی، (3) بالاتر از میانی، (4) پیشرفته و (5) تکمیلی در دسترس می باشند. برای دانلود رایگان مجموعه کامل پادکست های صوتی آموزش زبان انگلیسی شامل 5000 فایل صوتی از صفحه اصلی بازدید بفرمایید. 

برای دانلود هزاران منبع به روز آیلتس و زبان انگلیسی در کانال های دانلودی ما در تلگرام به نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2download) همراه باشید.  

.

دانلود پادکست English Pod

در این بخش لینک دانلود رایگان و مستقیم پادکست English Pod به صورت سطح بندی شده برای آمادگی گام به گام برای آزمون آیلتس یا زبان انگلیسی عمومی در دسترس عزیزان می باشند:

✅ دانلود پادکست های سطح Elementary مجموعه EnglishPod با حجم 2.3 گیگابایت:

لینک دانلود مستقیم

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

✅ دانلود پادکست های سطح Intermediate مجموعه EnglishPod با حجم 2.3 گیگابایت:

لینک دانلود مستقیم

.

✅ دانلود پادکست های سطح Upper Intermediate مجموعه EnglishPod با حجم 1.2 گیگابایت:

لینک دانلود مستقیم

.

✅ دانلود پادکست های سطح Advanced مجموعه EnglishPod با حجم 0.6 گیگابایت:

لینک دانلود مستقیم

.

✅ دانلود پادکست های سطح Extra مجموعه EnglishPod با حجم 0.9 گیگابایت:

لینک دانلود مستقیم

.

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

شنیدن نمونه پادکست English Pod سطح Elementary

در اینجا یکی از اپیزود های سطح مقدماتی را میتوانید بر روی سایت مستقیما بشنوید. پادکست اول یک گفتگو درباره خرید یک حیوان خانگی هست. پادکست دوم توضیحی درباره لغات و اصطلاحات به کار رفته در گفتگو و فایل صوتی سوم بسیار طولانی تر هست و توضیحات جامع تری درباره عبارت ها ارایه میکند. همچنین فایل متنی pdf گفتگوی پادکست هم به صورت جداگانه برای دانلود در دسترس می باشد.

لینک دانلود فایل pdf این پادکست

.

روش تمرین و تقویت زبان انگلیسی با پادکست

پادکست ها برای تقویت لیسنینگ و لغت در سطح متوسط (حدودا A2 تا B1) بسیار کابردی هستند اما با روش های گوناگونی میتوان با آن ها به نتیجه رسید. گام اول یکی از رایج ترین حالت ها گوش کردن به پادکست بدون نگاه کردن به متن و تمرکز بر عبارت ها و واژگان به کار رفته و خلاصه نویسی از آنچه متوجه شدید هست. در گام دوم میتوان متن را نگاه کرد و جمله ها را با آنچه متوجه شدید مقایسه کرد. در اینجا میتوانید بفهمید تا چه اندازه عملکرد و درک مطلب شما رضایبخش بوده است. بعد از تمرین بر روی لغات و ساختارهایی که متوجه نشده بودید و چک کردن آن ها در دیکشنری در گام سوم بار دیگر پادکست را چند روز بعد بشنوید و خودتان را تست کنید.

بهترین حالت انتخاب پادکستی هست که 70% آن را متوجه شوید. اگر پادکست آنچنان دشوار است که چیز زیادی از آن متوجه نمیشوید آنچنان هم برای شما سودمند نخواهد بود. یا به زودی شنیدن آن را قطع میکنید یا با حجم زیادی از اطلاعات جدید روبرو میشوید که خیلی منطقی و خوشایند نخواهد بود. از طرف دیگر اگر پادکست بسیار ساده باشد چیز زیادی یاد نخواهید گرفت و باز هم حس خوبی نخواهید داشت. همانطور که در آغاز این صفحه پیشنهاد شد، دانلود 5000 پادکست صوتی در سطوح مختلف در صفحه مشخص شده در دسترس هست که پیشنهاد میکنیم از این مجموعه حتما بازدید داشته و پادکست مناسب سطح و سلیقه خودتان را انتخاب بفرمایید.

.

بهترین اپلیکیشن های پادکست تقویت زبان

اگر گوش کردن به پادکست ها از علایق شماست، شاید بهتر باشد بجای دانلود از اپلیکیشن های آن ها استفاده کنید. در اینجا چند نمونه برای سیستم اندروید برای دانلود رایگان و مستقیم در دسترس هست. پادکست معروف All Ear English و BBC 6 Minute English همانطور که احتمالا اطلاع داشته باشید برای آموزش عمومی زبان انگلیسی و IELTS Podcast یکی از موفق ترین ها در زمینه آیلت هست. همچنین CastBox یک پلتفرم شامل میلیون ها پادکست در موضوعات مختلف هست که پیشنهاد میکنیم دست کم یکبار بررسی بفرمایید تا با تنوع و کیفیت کار تولید کنندگان محتوا در آن آشنا شوید:

All Ears English (www.ielts2.com).apk – 78.7 MB

CastBox-Premium 11.5.0-230824502.apk – 35.4 MB

6 minutes English (www.ielts2.com).apk – 67.8 MB

IELTS_Podcast (www.ielts2.com).apk – 4.1 MB

.

درباره پادکست های صوتی English Pod

پادکست English Pod یکی از محبوب‌ترین پادکست‌های آموزشی زبان انگلیسی است که توسط شرکت English Central تولید می‌شود. این پادکست ها، در قالب قسمت‌های کوتاه و هر هفته‌ای، به موضوعات مختلفی مانند فرهنگ، تکنولوژی، سلامت، آموزش و غیره می‌پردازند. به باور ما English Pod برای تقویت زبان انگلیسی یکی از بهترین گزینه هاست.

هر قسمت از پادکست English Pod شامل یک بحث کوتاه و ساده درباره موضوع مورد نظر است که با استفاده از زبان ساده و قابل درک، به شنوندگان کمک می‌کند تا مهارت های شنیداری، مکالمه و لغت‌های جدید را بهبود بخشند. همچنین، در پایان هر قسمت، تمرینات کوتاهی نیز برای تقویت مهارت های زبانی ارائه می‌شود.

این پادکست برای افرادی که در حال یادگیری زبان انگلیسی هستند، بسیار مناسب است. همچنین، دانلود پادکست English Pod برای افرادی که در حال آماده‌سازی برای آزمون‌های زبان انگلیسی مانند TOEFL و IELTS هستند، نیز بسیار مفید است.

پادکست English Pod شامل سه نوع پادکست است: English Pod، English Pod101 و English Pod TV. هر یک از این پادکست ها به صورت مجزا عرضه می‌شود و هر کدام دارای محتوای خاص خود هستند.

English Pod: این پادکست شامل درس‌های کوتاه و مفید درباره موضوعات مختلفی است که به شنوندگان کمک می‌کند تا مهارت های زبانی خود را بهبود بخشند.

English Pod101: این پادکست شامل دروس آموزشی برای سطوح مختلف زبان‌آموزان است. هر درس شامل واژگان، گرامر و تمریناتی برای تقویت مهارت های شنیداری و مکالمه است.

English Pod TV: این پادکست شامل ویدیوهای آموزشی است که به شنوندگان کمک می‌کند تا مهارت های شنیداری و مکالمه خود را بهبود بخشند. هر ویدیو شامل یک بحث کوتاه درباره موضوع مورد نظر است که با استفاده از زبان ساده و قابل درک، به شنوندگان کمک می‌کند تا لغات و عبارات جدید را یاد بگیرند.

.

دانلود پادکست English Pod برای آیلتس – مطالب پیشنهادی

معرفی بهترین پادکست های سال 2024 برای تقویت زبان انگلیسی