دانلود سری Mindset for IELTS از انتشارات کمبریج + Teacher’s

دانلود سری Mindset for IELTS از انتشارات کمبریج + Teacher's

دانلود سری Mindset for IELTS از انتشارات کمبریج + Teacher’s

دانلود pdf سری Mindset for IELTS از انتشارات کمبریج + Teacher’s

سری کتاب های Mindset for IELTS محصول سال 2017 از انتشارات معتبر کمبریج جدیدترین کتاب های طراحی شده بر پایه نمره مشخصی از آیلتس به شمار میروند که در میان زبان آموزان و مدرسان هواداران پرشماری دارند و در سایت www.ielts2.com بعنوان یکی از بهترین منابع آیلتس برای سال 2024 معرفی شده است.

کتاب های Mindset در مجموعا 4 سطح از پایه یا Foundation یا زیر نمره 5 تا Level 3 در سطح نمره 7.5 طراحی شده اند. این کتاب برای کلاس های گروهی یا شیوه خودخوان مناسب می باشد. در این صفحه مجموعه کامل این کتاب ها به همراه کتاب های معلم و فایل های صوتی را میتوانید به صورت رایگان دانلود بفرمایید.

.

✅ دانلود pdf سری Mindset for IELTS از انتشارات کمبریج + فایل صوتی

لینک دانلود مایندست Foundation / فایل های صوتی

لینک دانلود مایندست 1 / فایل های صوتی

لینک دانلود مایندست 2 / فایل های صوتی

لینک دانلود مایندست 3 / فایل های صوتی

لینک دانلود مایندست معلم تمامی سطح ها

گذرواژه: www.ielts2.com

.

“کتاب مایندست مفید هست؟”

یکی از سوالاتی که زبان آموزان در مورد کتاب های مایندست از من میپرسند این است که آیا “کتاب مایندست خوبه؟” واقعیت این هست که این کتای همانطور که در بالا توضیح دادیم از جدیدترین و از معتبرترین انتشارات(کمبریج) هست اما بدون شک کاستی هایی هم دارد. به این معنی که شاید هر کسی نتواند با فرمت و زبان و شیوه تدریس این کتاب ارتباط برقرار کند و در مواردی نیاز به یک مدرس باشد.

مشکل دیگر در این کتاب ها طولانی بودن آن هاست و مناسب دوره های فشرده نخواهد بود. این کتاب مناسب دوره های ترمیک آیلتس هست که دست کم 1 سال ادامه داشته باشند و هر موضوع و مورد با زمان مناسب و سر فرصت تدریس و بررسی و تمرین شود.

اگر دوست داشته باشید در همین جا هم میتوانیم به یک تست ریدینگ و یک تست لیسنینگ و یک تست رایتینگ از این کتاب نگاهی داشته باشیم تا با حال و هوای آن بیشتر آشنا شوید.

نمونه تست ریدینگ از کتاب مایندست: – دانلود سری Mindset for IELTS از انتشارات کمبریج

کتاب مایندست خوبه؟

کتاب مایندست خوبه؟

.

کتاب مایندست خوبه؟

کتاب مایندست خوبه؟

.

نمونه تست لیسنینگ از کتاب مایندست – دانلود سری Mindset for IELTS از انتشارات کمبریج

دانلود سری Mindset for IELTS از انتشارات کمبریج

سطح کتاب های مایندست

.

نمونه سوال رایتینگ با جواب از کتاب مایندست:

دانلود سری Mindset for IELTS از انتشارات کمبریج

سطح کتاب های مایندست

.

دانلود سری Mindset for IELTS از انتشارات کمبریج

سطح کتاب های مایندست

.

درباره سری کتاب های Mindset for IELTS

کتاب “Mindset for IELTS” نوشته “Clare Maas” و “Chris Tyreman” است که به صورت یک راهنمای کامل و سطح بندی شده و گام به گام برای آزمون آیلتس (IELTS) نوشته شده است. این کتاب برای دانشجویانی که قصد دارند در آزمون آیلتس شرکت کنند، به عنوان یک راهنمای مفید و کاربردی شناخته می‌شود.

اولین بخش این کتاب به معرفی آزمون آیلتس، ساختار آن و نحوه‌ی برگزاری آن می‌پردازد. سپس در بخش دوم، به بررسی مهارت‌های چهارگانه‌ی زبان انگلیسی (شامل خواندن، نوشتن، شنیداری و صحبت کردن) مورد نیاز برای قبولی در آزمون آیلتس پرداخته می‌شود. در این بخش، تکنیک‌های مختلف برای بهبود هر یک از این مهارت‌ها بررسی می‌شود.

در سوم، به بررسی روش‌های مختلف آماده‌سازی برای آزمون آیلتس می‌پردازد. در این بخش، تکنیک‌هایی برای افزایش اعتماد به نفس، تسلط بر استرس و اضطراب، و همچنین راهکارهایی برای برنامه‌ریزی و مدیریت زمان در آزمون آیلتس ارائه می‌شود.

در بخش چهارم، به بررسی موضوعات مختلفی که در آزمون آیلتس مطرح می‌شوند (مانند سفر، فناوری، کار و شغل و غیره) پرداخته می‌شود. در این بخش، نمونه‌هایی از سوالات و پاسخ‌های ممکن برای هر یک از این موضوعات ارائه می‌شود.

با توجه به محتوای کاربردی و جذاب کتاب “Mindset for IELTS”، این کتاب به عنوان یکی از بهترین راهنمای‌ های آزمون آیلتس شناخته می‌شود.

.

نحوه خواندن کتاب mindset

دانلود سری Mindset for IELTS از انتشارات کمبریج

نحوه خواندن کتاب mindset

با توجه به سطح بندی کتاب ها اگر از سطح خودتان اطلاع دارید میتوانید یکی از جلد ها را انتخاب کرده و کار را آغاز کنید. همانطور که در این تصویر مشخص هست کتاب Foundation برای سطح نمره کمتر از 5.5 آیلتس طراحی شده که سطحی بسیار پایه به شمار میرود و در حدود سطح intermediate و Upper intermediate بعضی آموزشگاه های زبان در دوره های ترمیک هست.

.

سطح کتاب های مایندست

کتاب های Foundation و Level 1 تا Level 3 همانطور که در تصویر بالا مشخص هست از نمره 5.5 تا 7.5 را پوشش میدهند. این کتاب هر چهارت مهارت اصلی آیلتس یعنی ریدینگ، لیسنینگ، رایتینگ و اسپیکینگ را کاور میکند و افزون بر این تدریس هایی هم برای گرامر و لغت آیلتس دارد. در پایان خبر خوب اینکه کتاب معلم هر یک از این بخش ها هم در لینک های پایین در دسترس هستند و میتوانید از آن ها برای درک بهتر محتوا و توضیحات تکمیلی استفاده بفرمایید. بدون شک در صورتیکه با این کتاب هماهنگ شوید و بتوانید فصل های تدریس و تمرین را پیش ببرید مشکلی از نظر رسیدن به نمره 6 تا 7 نخواهید داشت.

.

دانلود سری Mindset for IELTS از انتشارات کمبریج – همراه ما باشید!

برای دانلود هزاران منبع به روز آیلتس و زبان انگلیسی در کانال دانلودی تلگرام ما به نشانی (https://t.me/ielts2official) و گروه آیلتسی ما در تلگرام (https://t.me/ielts2Group) همراه باشید.