دانلود ESL Podcast تقویت لیسنینگ آیلتس

دانلود ESL Podcast تقویت لیسنینگ آیلتس

دانلود ESL Podcast تقویت لیسنینگ آیلتس

دانلود رایگان ESL Podcast

دانلود ESL Podcast برای تقویت لیسنینگ آیلتس و زبان عمومی در سطح B1 و B2 به تمامی عزیزان پیشنهاد میشود. این مجموعه با لهجه بریتیش و محتوای آکادمیک برای دانلود رایگان در همین صفحه در دسترس شما عزیزان قرار میگیرد. اگر به پادکست های انگلیسی علاقمند هستید پیشنهاد میکنیم حتما از مجموعه 5000 پادکست انگلیسی آموزشی رایگان این صفحه بازدید بفرمایید.

تمامی منابع سایت به همراه هزاران کتاب دیگر در بزرگترین کانال های دانلود زبان انگلیسی و آیلتس در تلگرام با نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2Books) در دسترس شما عزیزان می باشد. 

.

مجموعه پادکست های ESL دربرگیرنده 1800 تاپیک میباشند گفتگوها و داستان هایی هستند که در حوزه های زیر روی میدهند:

  • Business
  • Travel + Transportation
  • Daily Life
  • Money
  • Shopping
  • Health + Medicine
  • Entertainment + Sports
  • Relationships + Family

هر درس دربرگیرنده یک فایل صوتی 20 دقیقه ای و 8 تا 10 صفحه متنی هستند. در ielts2 صدها فایل صوتی بهمراه تکتس های این گفتگوها برای شنیدن مستقیم و دانلود انتخابی در دسترس میباشند. دانلود ESL Podcast برای تقویت لیسنینگ آیلتس کاملا توصیه میشود و جزء بهترین منابع آیلتس در بخش شنیداری در سطح متوسط می باشد.

نشانی سایت مرجع ای اس ال: www.eslpod.com

.

✅ دانلود یکجا گلچینی از پادکست های صوتی ESL به همراه Text به حجم 1.2 گیگابایت

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

درباره مجموعه ESL Podcast

ESL Podcast یک پادکست آموزشی زبان انگلیسی است که توسط دکتر Jeff McQuillan و Lucy Tse تولید می‌شود. این پادکست در سال 2005 شروع به کار کرده و از آن زمان به بیش از 100 کشور دنیا پخش می‌شود.

هدف اصلی این پادکست، بهبود مهارت های شنیداری، مکالمه، خواندن و نوشتن زبان انگلیسی در زبان‌آموزان از سطح مبتدی تا پیشرفته است. هر قسمت این پادکست شامل چند بخش مختلف است که شامل مطالب آموزشی، تلفظ صحیح لغات و عبارات، واژگان جدید، گرامر و موضوعات مختلفی است.

ESL Podcast با استفاده از زبان ساده و قابل درک، به شنوندگان کمک می‌کند تا با لغات و عبارات جدید آشنا شوند و درک خود را از زبان انگلیسی بهبود بخشند. این پادکست شامل موضوعات مختلفی است که شامل موضوعات روزمره، فرهنگی، اجتماعی، علمی و تکنولوژی هستند.

ESL Podcast دارای بخش‌های دیگری نیز مانند “English Cafe” که در آن موضوعات فرهنگی و تاریخی آمریکا به شنوندگان آموزش داده می‌شود و “Learning Guide” که در آن تمرینات و فایل‌های PDF برای هر قسمت ارائه می‌شود تا به شنوندگان کمک کند تا مهارت های خود را بهبود بخشند.

بنابراین دانلود ESL Podcast برای تقویت لیسنینگ آیلتس در سطح متوسط کاملا توصیه میشود. لهجه بریتیش و مجموعه موضوعی لغات آیلتس در هر اپیزود این پادکست ها را به یک منبع خوب تبدیل کرده است.

.

دانلود رایگان پادکست های ESL Aloud همراه با متن

دانلود ESL Podcast تقویت لیسنینگ آیلتس

✅ دانلود گلچین 140 پادکست با Text / لینک پشتیبان تلگرام

.