دانلود رایگان کتاب Better English Pronunciation

دانلود رایگان کتاب Better English Pronunciation

دانلود رایگان کتاب Better English Pronunciation

دانلود رایگان کتاب Better English Pronunciation از انتشارات کمبریج

یک کتاب تلفظ انگلیسی خوب همراه با آموزش صوتی و صداهای حروف انگلیسی به صورت pdf کتاب Better English Pronunciation هست. این کتاب اموزش فونتیک انگلیسی به صورت کامل را در حالت pdf و صوتی همراه داشته و به اجزای تشکیل دهنده یک Speaking قوی و حرفه ای چه برای مکالمه روزانه چه برای آزمون هایی همچون آیلتس و تافل کمک میکند. کتاب Better English Pronunciation با سرفصل هایی بسیار مقدماتی همچون آشنایی با حروف صدادار(Vowel) و بی صدا(Consonant) در انگلیسی کار را آغاز کرده و در گفتارهای پایانی به مفاهیمی حرفه ای تر مثل Fluency، Sentence Stress، Rising and Falling Intonation و Diphthong ها و دیگر موارد میپردازید. 

تمامی منابع سایت به همراه هزاران کتاب دیگر در بزرگترین کانال های دانلود زبان انگلیسی و آیلتس در تلگرام با نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2download) در دسترس شما عزیزان می باشد. 

.

✅ دانلود pdf کتاب آموزش تلفظ Better English Pronunciation

لینک دانلود / فایل های صوتی / دانلود تلگرام

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com 

.

دانلود کتاب Test Your Pronunciation

دانلود کتاب Test Your Pronunciation

دانلود کتاب Test Your Pronunciation

از دیگر کتاب های پیشنهادی ما کتاب Test Your Pronunciation از انتشارات پنگوئن هست که در 60 درس و با تمرین های زیاد به صورت ساده و ابتدایی تر از کتاب قبل آموزش و تمرین تلفظ در زبان انگلیسی را به صورت موضوعی انجام میدهد. 

✅ دانلود pdf کتاب آموزش تلفظ Test Your Pronunciation:

لینک دانلود / فایل های صوتی / دانلود تلگرام

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

دانلود متداول ترین خطاهای تلفظ زبان آموزان ایران

این مجموعه هم حاصل بیش از 15 هزار ساعت تجربه کار با زبان آموزان عزیز ما در کلاس های زبان انگلیسی، آیلتس و تافل هست. متداول ترین خطاهایی که در کلاس های درس با آن ها برخورد داشته ایم را به صورت یک فهرست کوچک صوتی با تلفظ استاندارد Native برای شما گردآوری کرده ایم که در کانال دانلودی تلگرام ما در دسترس هستند. 

✅ دانلود گلچین فایل های صوتی متداول ترین خطاهای تلفظ زبان آموزان فارسی زبان

https://t.me/ielts2download/4

.

درباره کتاب Better English Pronunciation

کتاب “Better English Pronunciation” از مجموعه “English for Everyone” یک منبع جامع برای تقویت مهارت تلفظ در زبان انگلیسی است. این کتاب شامل تمرینات و فعالیت های متنوعی است که به شما کمک می کند تلفظ صحیح واژگان و عبارات را یاد بگیرید.

این کتاب شامل درس های مختلفی است که به تمرین تلفظ صحیح صداها، لهجه ها و نکات تلفظ مهم می پردازد. هر درس شامل توضیحات، نکات کلیدی، مثال ها و تمریناتی است که به شما کمک می کند تلفظ صحیح را در جملات خود به کار ببرید.

کتاب “Better English Pronunciation” همچنین دارای تست های تمرینی است که به شما کمک می کند میزان درک و استفاده از مطالب آموزشی را بسنجید. همچنین، این کتاب دارای فایل صوتی است که به شما کمک می کند تلفظ صحیح را بهتر بفهمید و تمرین کنید. همچنین این کتاب مناسب برای افرادی است که می خواهند تلفظ خود را بهبود بخشند و به صورت مستقل به آن کار بکنند. این کتاب به صورت خودآموز طراحی شده است و به تمام سطوح زبان آموزان، از مبتدی تا پیشرفته، مناسب است.

.

تفاوت تلفظ، املا و لغات British American

.

کتاب Better English Pronunciation – مطالب پیشنهادی

دانلود سری کمبریج آیلتس جلد 1 تا 18

دانلود خودآموز ویدئویی رایگان 4 مهارت آیلتس

دانلود 1000 صفحه سوالات واقعی آیلتس از سراسر جهان