دانلود آموزش ویدئویی لغات SAT GRE GMAT TOEFL IELTS

دانلود آموزش ویدئویی لغات SAT GRE GMAT TOEFL IELTS

دانلود آموزش ویدئویی لغات SAT GRE GMAT TOEFL IELTS

دانلود آموزش ویدئویی لغات SAT GRE GMAT TOEFL IELTS

دوستان عزیز در این صفحه یک مجموعه آموزشی ویدئویی ارزشمند از یودمی در زمینه لغات چالش برانگیز را تقدیم شما میکنیم. این آموزش حرفه ای مربوط به لغات چالش برانگیز آزمون هایی هچون ای ای تی، جی آر ای، جی مت، تافل و آیلتس می باشد. این ویدئوها با بررسی دقیق ریشه یونانی و لاتین واژگان دشوار آزمون های یادشده و با نمایش های گرافیکی کوشش میکند درک معنی این لغات و ارتباط چند لغت هم ریشه با هم را برای زبان آموزان ساده کند.  

در این مجموعه رویهمرفته 102 لغت به صورت کامل پوشش داده میشود. محتوای یکی از ویدئوهای این مجموعه در ادامه همین صفحه آورده شده است. 

تمامی منابع سایت به همراه هزاران کتاب دیگر در بزرگترین کانال های دانلود زبان انگلیسی و آیلتس در تلگرام با نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2Books) در دسترس شما عزیزان می باشد. 

.

✅ دانلود مجموعه ویدئویی Udemy آموزش دشوارترین لغات آزمون های SAT، GRE، GMAT، TOEFL شامل 50 ویدئو به همراه زیرنویس انگلیسی با نام کامل و اصلی Udemy English Challenging Vocabulary SAT GRE GMAT TOEFL IELTS مجموعا به حجم 0.6 گیگابایت:

لینک دانلود مستقیم

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

نگاهی به محتوا این ویدئوها

دانلود آموزش ویدئویی لغات SAT GRE GMAT TOEFL IELTS

آموزش لغات SAT GRE GMAT TOEFL IELTS

.

لغات SAT GRE GMAT TOEFL IELTS چه نوع لغاتی را شامل میشوند؟

لغات SAT، GRE، GMAT، TOEFL و IELTS شامل لغات پیشرفته و تخصصی هستند که برای موفقیت در آزمون‌های بین المللی مورد نیاز هستند. این لغات شامل کلماتی هستند که به عنوان واژگان اصطلاحی، علمی، فنی و تخصصی شناخته می‌شوند. به طور کلی، لغات این آزمون‌ها شامل کلماتی مانند اصطلاحات، عبارات، کلمات تخصصی، کلمات فنی، کلمات علمی و لغات پیچیده هستند که برای فهمیدن و استفاده صحیح از آن‌ها نیاز به دانش و تمرین دارید. به عنوان مثال، لغات SAT شامل کلمات پیچیده و تخصصی هستند که برای دانشجویان دوره دوم دبیرستان و دانشگاه مناسب هستند. لغات GRE برای دانشجویان دوره دکترا و تحصیلات پسادکتری مناسب هستند. لغات GMAT برای دانشجویان کارشناسی ارشد و تحصیلات تجاری مناسب هستند. لغات TOEFL و IELTS برای دانشجویان بین المللی که قصد دارند در دانشگاه‌های خارجی تحصیل کنند، ضروری هستند.

.

4 تکنیک برای یادگیری عمیق تر لغات آیلتس

.

آموزش ویدئویی لغات SAT IELTS – مطالب پیشنهادی

دانلود سری کمبریج آیلتس جلد 1 تا 18

دانلود خودآموز ویدئویی رایگان 4 مهارت آیلتس

دانلود 1000 صفحه سوالات واقعی آیلتس از سراسر جهان