اشتباهات رایج رایتینگ آیلتس – تسک 2

اشتباهات رایج رایتینگ آیلتس - تسک 2

اشتباهات رایج رایتینگ آیلتس – تسک 2

اشتباهات رایج رایتینگ آیلتس در تسک 2

در این صفحه قصد داریم در خصوص مهم ترین عوامل کاهش دهنده نمره رایتینگ شرکت کنندگان در آزمون آیلتس در تسک 2 صحبت کنیم. باید توجه داشته باشیم در مجموع با 7 نوع سوال در Essay های آیلتس سر و کار داریم و تفاوت های این سوال ها و تفاوت در شیوه های تدریس و بعضا اطلاعات غلط فضای مجازی اشتباهات زیادی در عملکرد زبان آموزان به وجود می آورند. در اینجا مهندس ابوالقاسمی با نمره 8 رایتینگ آیلتس و 15 هزار ساعت تجربه تدریس این آموزش را برای شما تهیه کرده اند.

در این آموزش رویهمرفته 15 مورد از “اشتباهات رایج رایتینگ آیلتس” بسیار مهم را فهرست کرده ایم و امیدواریم با توجه به این فهرست بتوانید در رایتینگ نویسی های بعدی عملکرد بهتر و نمره بالاتری را تجربه نمایید.

رایتینگ آیلتس Discuss both views

آموزش رایتینگ آیلتس Discuss both views

آموزش رایتینگ آیلتس Discuss both views

رایتینگ آیلتس نوع Discuss both views

در این صقحه درباره رایتینگ آیلتس Discuss both views یا سوالات Discussion Essay که یکی از رایج ترین نمونه سوالات آیلتس هستند صحبت خواهیم کرد. این سوالات معمولا با سوال های نوع Opinion Essay ها اشتباه میشوند و زبان آموزان پاسخ نامناسب برای سوال ها مینویسند. در مجموع 7 گروه سوال رایتینگ آیلتس وجود دارد و باید با شکل ظاهری، استراتژی نوشتن پاراگراف ها و نکات تمامی این انواع برای روز آزمون آماده بود.

همچنین بهترین منابع رایتینگ آیلتس که شامل کتاب های سطح بندی شده و ویدیوهای خودآموز هستند برای دانلود رایگان در دسترس شما عزیزان می باشند.

رایتینگ آیلتس Multipart Opinion

رایتینگ آیلتس Multipart Opinion

رایتینگ آیلتس Multipart Opinion

رایتینگ آیلتس Multipart & Opinion

سوالات رایتینگ آیلتس Multipart & Opinion یا تاپیک های دو سوالی با Opinion یکی از 7 نوع سوال ممکن بخش Writing آیلتس در تسک 2 هستند که فهرست و آموزش کامل تمامی آن ها در www.ielts2.com در دسترس شما عزیزان می باشد. در اینجا قصد داریم در خصوص این رایتینگ کمتر شناخته شده به طور کامل صحبت کنیم و یک نمونه را به صورت گام به گام بنویسیم. این نمونه ها در واقع یک رایتینگ آیلتس دو سوالی با Opinion هستند که بسیاری از شرکت کنندگان کمتر با آن ها آشنا هستند و معمولا باعث سردرگمی ایشان میشوند.

سوالات رایتینگ Advantages Disadvantages آیلتس

سوالات رایتینگ Advantages Disadvantages

سوالات رایتینگ Advantages Disadvantages

سوالات رایتینگ آیلتس Advantages Disadvantages

در مجموع در رایتینگ امتحان آیلتس 7 نوع سوال ممکن است مطرح شود که هر یک را به صورت جداگانه در همین سایت بررسی و نمونه هایی استاندارد از هر یک ارایه کردیم. در این صفحه به طور مشخص درباره سوالات رایتینگ Advantages Disadvantages که به مزیت و معایب / برتری و کاستی هم شناخته میشوند صحبت میکنیم. همچنین ضمن ارایه یک نمونه استاندارد از سری کتاب های کمبریج آیلتس، آموزش ایده پردازی، مقدمه نویسی، نوشتن پاراگراف های اصلی و نکات مربوط به این نوع سوال ها را با هم خواهیم دید.

جزوه گرامر آیلتس pdf

جزوه گرامر آیلتس pdf

جزوه گرامر آیلتس pdf

بهترین جزوه گرامر آیلتس pdf

گرامر آیلتس بخشی هست که کتاب ها و منابع آن هم کمتر شناخته شده و مدرسان آیلتس هم کمتر در کلاس های آیلتس آن ها را تمرین میکنند. در اینجا چند موردی از بهترین منابع گرامر آیلتس pdf را برای شما عزیزان در نظر گرفتیم. اطمینان داریم از هر نوعی از فراگیران زبان انگلیسی که باشید این منابع برای شما کارساز هست. این کتاب ها از جزوه هایی کوچک اما موثر تا معتبرترین کتاب ها از معروف ترین انتشارات را شامل میشوند.

یک نکته کوچک اینکه در تکمیل این لیست حتما نگاهی به گلچین بهترین منابع آیلتس به خصوص در بخش دستور زبان و گرامر در همین سایت داشته باشید.

🔓 گذرواژه یا Password تمامی فایل های این صفحه: www.ielts2.com