تحلیل ریدینگ های کمبریج آیلتس 16

تحلیل ریدینگ های کمبریج آیلتس 16

تحلیل ریدینگ های کمبریج آیلتس 16

بررسی دقیق تست ریدینگ های کمبریج آیلتس 16

در این صفحه تست ریدینگ کمبریج آیلتس جلد 16 ام به همراه پاسخ های درست در دسترس علاقمندان گرامری قرار میگیرد. این تحلیل ها توسط مهندس ابوالقاسمی با نمره 8 آزمون رسمی آیلتس و بیش از 10 هزار ساعت تجربه تدریس در دسترس علاقمندان گرامری قرار میگیرد و امیدواریم برای ایشان سودمند باشد. دانلود رایگان جلد 1 تا 16 کمبریج آیلتس با بالاترین کیفیت موجود در فضای مجازی در کانال تلگرام ما:

https://t.me/ielts2download

.

✅ دانلود فایل متنی 550 صفحه ای تحلیل ریدینگ های کمبریج آیلتس جلد 1 تا 16:

لینک دانلود / دانلود پشتیبان تلگرام

.

فایل صوتی 19 دقیقه ای تحلیل سوالات 1 تا 7 از تست های جلد 16 ام توسط مهندس ابوالقاسمی، مدرس آیلتس با نمره 8 آیلتس آکادمیک و 15 هزار ساعت تجربه تدریس: 

.

.

نمونه ریدینگ های کمبریج آیلتس 16

.

تحلیل ریدینگ های کمبریج آیلتس 16

.

تحلیل ریدینگ های کمبریج آیلتس 16

.

مزیت بررسی تست های کمبریج آیلتس

با توجه به پیچیده بودن ساختارهای دستوری و برخی لغات در کمبریج آیلتس ها، حتی با وجود بررسی پاسخ صحیح در پاسخنامه پایانی این کتاب ها، نیاز به توضیح بیشتر به خصوص در مورد دلایل درست نبودن دیگر گزینه ها وجود دارد که در این تحلیل و بررسی ها چنین امکانی به وجود خواهد آمد.

از دیگر نکات بسیار مهم در تحلیل ریدینگ های کمبریج آیلتس اشاره به استراتژی کلی برخورد و رو در رو شدن با تست ها هست. اینکه آغاز کار ما از کجا باشد و به کدام تست ها اول و به کدام تست ها آخر باید پاسخ دهیم. چنین اطلاعاتی هرگز در پاسخنامه های آیلتس وجود ندارد اما بررسی دقیق و جامع مدرسان چنین امکانی را برای علاقمندان فراهم خواهد کرد و امیدواریم آموزشی های این صفحه هم در این راستا عملکرد خوبی داشته باشد.

.

تحلیل ریدینگ کمبریج آیلتس – دیگر جلد ها

در سایت www.ielts2.com چندین جلد از کتاب های کمبریج آیلتس تحلیل شده و به صورت رایگان در دسترس عزیزان قرار داده شده است. برای مثال جدیدترین جلد کمبریج در سال 2023 جلد 18 ام بوده که تحلیل تست ریدینگ کمبریج آیلتس 18 در لینک مربوطه در دسترس می باشد.