تاپیک های رایتینگ آیلتس برای تمرین

تاپیک های رایتینگ آیلتس برای تمرین

تاپیک های رایتینگ آیلتس برای تمرین

رایتینگ های آیلتس با جواب تسک 2 برای تمرین فهرست بیش از 20 تاپیک رایتینگ استانداردی هستند که در کلاس های آیلتس مهندس ابوالقاسمی تمرین و تصحیح میشوند. تمامی این موارد از سری کتاب های کمبریج آیلتس بوده برای تمامی این تاپیک ها، سمپل هایی در سطح نمره 6، 7 و بالاتر در دسترس می باشد. 

.

درباره گلچین رایتینگ های تسک 2

گرچه تمامی سوالات زیر از تاپیک های رایتینگ آیلتس سری کتاب های کمبریج آیلتس و کاملا معتبر و استاندارد هستند، سطح تمامی این رایتینگ ها یکی نیست. به باور ما برخی از این سوالات بسیار ساده و برخی بسیار دشوار هستند. بر همین اساس تمرین با این تاپیک ها به صورت سطح بندی شده از ساده ترین به دشوارترین این امکان را به شرکت کننده در آزمون میدهد تا با تمامی انواع سوالات ممکن در آزمون اصلی آیلتس تمرین نماید. 

همچنین زبان آموز به اندازه کافی ایده پردازی و پاراگراف نویسی را با این موضوع های تسک 2 تمرین کرده و در آزمون به بهترین شکل ممکن به سوال مطرح شده واکنش نشان خواهد داد. فهرست رایتینگ های آیلتس تسک 2 در اینجا در واقع یک میان بر برای دسترسی هر چه سریعتر به بهترین نتیجه در آزمون آیلتس هست. 

.

موضوعات ساده تر رایتینگ آیلتس آیلتس  – Band 5 – 5.5

در این بخش ساده ترین تاپیک های ممکن که در آزمون های رسمی دوره های قبلی مطرح شده اند را برای تمرین فهرست کرده ایم. سوالات معمولا (البته نه همیشه) نزدیک به سوالات اسپیکینگ آیلتس در پارت 1 و 3 هستند و جزء موضوعات رایج آیلتس محسوب میشوند. تعداد کلیدواژه ها در سوالات کمتر و درک آن ها ساده تر هست:

Big City Small Town

Happiness

Sharing Information

Tourists in Difficult Places

Global Hunger Agriculture

Large Young Population

Separate Mixed Schools

.

تاپیک های سطح متوسط رایتینگ آیلتس – Band 6 – 6.5

در تاپیک های این بخش بدون شک زبان آموزان با چالش بیشتری روبرو خواهند بود. هم تعداد کلید واژه ها در هر سوال بیشتر هست هم سوالات مفهومی تر هستند:

Self-employment

Community Service

Improving Public Health

Second Language Schoolchildren

Number of Toys

Talent or Education

Power of Ads

Good Members of Society

Petrol Price

Owning a House

.

تاپیک های دشوار رایتینگ آیلتس – Band 7 – 7.5

این بخش شامل مفهومی ترین و دور از ذهن ترین سوالات رایتینگ دوره های قبلی هست. از دیگر ویژگی این تاپیک ها کم تکرار بودن آن ها در گذشته است و معمولا زبان آموزانی که تمرین کمتری در رایتینگ داشته اند با دیدن آن ها غافلگیر میشوند. تعداد کلیدواژه ها محدود بسیار زیاد و در مورد یک موضوع خاص یک سوال خاص مطرح هست که ممکن است اصلا برای زبان آموزان سطح پایین تر قابل درک نباشد:

Recycling

Bad Situation

Music Bring People Together

Most Important Environmental Issue

Foreign Language Practical Problems

Curfew

.

معرفی منابع رایتینگ های آیلتس با جواب مقدماتی تا پیشرفته

در صفحه ای از سایت با عنوان دانلود کتاب رایتینگ آیلتس pdf میتوانید گلچینی از بهترین منابع آیلتس را از سطح مقدماتی و بسیار ابتدایی تا بالاترین سطح بررسی کرده و به صورت رایگان دانلود بفرمایید. این منابع در واقع از سطح A1 تا C2 را پوشش داده و در سال های گذشته بسیار موفق عمل کرده اند. این مجموعه شامل سوالاتی متنوعی از رایتینگ آیلتس برای تمرین هستند. 

.

گلچین رایتینگ های آیلتس – همراه باشید

کانال تلگرام (https://t.me/ielts2official) برای دانلود منابع آیلتس و گروه آیلتس (https://t.me/ielts2Group) برای پاسخ به سوالات شما