منابع روش Transcribe

منابع روش Transcribe

منابع روش Transcribe

منابع روش Transcribe برای تقویت زبان انگلیسی

استفاده از روش Transcribe یکی از روش‌های مؤثر برای تقویت زبان است، که شامل تبدیل متن الگوهای صوتی به متن است. با استفاده از این روش، شما می‌توانید بهترین استفاده را از منابع مختلفی که قابل تبدیل به متن هستند ببرید.

تمامی منابع سایت به همراه هزاران کتاب دیگر در بزرگترین کانال های دانلود زبان انگلیسی و آیلتس در تلگرام با نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2download) در دسترس شما عزیزان می باشد. 

.

منابع روش Transcribe برای تقویت زبان انگلیسی

در زیر، چندین منبع Transcribe معروف برای تقویت زبان را ذکر می‌کنم:

1. YouTube: شما می‌توانید از ویدیوهای YouTube استفاده کنید و آنها را ترنسکرایب کنید. با تمرین در فهم و نوشتن متن‌های این ویدیوها، می‌توانید عملکرد خوبی در تقویت مهارت‌های شنیداری و نوشتاری خود داشته باشید.

2. پادکست: گوش دادن به پادکست‌ها و تبدیل صدا به متن آنها، می‌تواند روشی موثر برای بهبود مهارت‌های شنیداری و نوشتاری باشد. شما می‌توانید از منابع مختلف پادکست استفاده کنید و تمرین کنید تا توانمندی خود را در فهم و تبدیل صدا به متن بهبود بخشید. (دانلود این منبع)

3. فایل‌های صوتی کتاب های ترمیک آموزشگاهی: شما همچنین می‌توانید از فایل‌های صوتی متنوعی که در اختیار دارید، استفاده کنید. این می‌تواند شامل فایل‌های آموزشی، سخنرانی‌ها، مقابله‌های مکالمه و غیره باشد. با تبدیل این فایل‌ها به متن و تمرین در فهم و تکرار آنها، بهبود چشمگیری در مهارت‌های شنیداری و نوشتاری خواهید داشت. اما یکی از بهترین منابع برای سطوح پایین تر فایل های صوتی کتاب های ترمیک آموزشگاهی هست. (دانلود این منبع)

4. کتاب‌های صوتی: استفاده از کتاب‌های صوتی و ترنسکرایب کردن محتوای آنها می‌تواند به شما بسیار کمک کند. با فراگیری شنیدن به تلفظ و استفاده از لغات و جملات جدید، می‌توانید عملکردتان را در بخشهای مختلف زبان‌آموزی بهبود بخشید. (دانلود این منبع)

5. سخنرانی های تد: مجموعه سخنرانی های تد با سخنران های انگلیسی زبان یکی دیگر از منابع بسیار خوب برای ترنسکرایب کردن هستند. زبان آکادمیک و محتوای کاملا رسمی و سخنران های چیره دست این lecture ها را به منبعی بی نظیر تبدیل کرده است. (دانلود این منبع)

6. سخنرانی های سیاستمداران: سخرانی های اوباما رییس جمهور پیشین آمریکا که خود دانش آموخته دانشگاه هاروارد هست با زبان آکادمیک و جمله بندی های فوق العاده در زمان ریاست جمهوری ایشان و بعد از آن به یک منبع یادگیری زبان انگلیسی تبدیل شد. (دانلود این منبع)

.

منابع Transcribe برای تقویت انگلیسی – مطالب پیشنهادی

دانلود سری کمبریج آیلتس جلد 1 تا 18

دانلود خودآموز ویدئویی رایگان 4 مهارت آیلتس

دانلود 1000 صفحه سوالات واقعی آیلتس از سراسر جهان