آموزش تلفظ کلمات انگلیسی

آموزش تلفظ کلمات انگلیسی

آموزش تلفظ کلمات انگلیسی

آیا با تلفظ درست واژه های Opinion، About , و According to آشنا هستید و آن ها را درست تلفظ میکنید؟ در این پست به این 3 واژه متداول سطح متوسط و به ظاهر ساده زبان انگلیسی پرداخته ایم. تجربه ما نشان میدهد این لغات به دلایلی که در ادامه توضیح داددیم جزء متداول ترین خطاهای تلفظی زبان آموزان سطح مقدماتی و متوسط هستند. پس از دیدن ویدئو حتما آن ها را بلند تلفظ کنید و با توضیحات ویدئو مقایسه بفرمایید. 

.

آموزش تلفظ کلمات انگلیسی

مهمترین دلیل وارد شدن تلفظ های غلط به ذهن ما چک نکردن این واژگان هنگام یادگیری یا الگو قرار دادن تلفظ های نادرست همکلاسی ها یا حتی مدرسان زبان انگلیسی در آموزشگاه ها یا فضای مجازی هست و سریعترین راه برطرف این مشکل و حذف تدریجی آن ها، چک کردن پیوسته تمامی لغات سطح متوسط و ابتدایی است. این بررسی در دیکشنری حتی شامل لغاتی که تصور میکنیم آن ها را درست تلفظ میکنیم هم میشود. در این جا 3 مورد از چنین واژگانی فهرست شده اند:

دانلود این ویدئو در تلگرام در این لینک:
https://t.me/ielts2SpeakingWriting/3078

.

چالش تلفظ لغات دشوار زبان انگلیسی – واژه Sour

در سطح بالاتر یعنی Upper intermediate و Advanced با واژگان دیگری برخورد داریم که همچنان بسیاری از زبان آموزان به دلایلی که در بالا توضیح داده شد آن ها را نادرست تلفظ میکنند. یکی از این واژگان، Sour هست. به توضیحات زیر در کانال آپارات ما دقت بفرمایید: 

.

چالش تلفظ لغات دشوار زبان انگلیسی – واژه Aisle

در این آموزش هم به یکی دیگر از لغات دشوار زبان انگلیسی برای تلفظ پرداخته ایم. واژه Aisle بسیار متداول هست اما تلفظ درست آن بدون استفاده از دیکشنری ممکن نیست و نمیتوان آن را حدس زد. این ویدئو هم در کانال آپارات و هم در اینستاگرام ما برای بررسی شما عزیزان در دسترس هست. 

همین آموزش را میتوانید در اینستاگرام در این پیوند مشاهده بفرمایید: https://www.instagram.com/p/CdytTJUojVS
.

.

اگر قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارید مجموعه 1000 سمپل اسپیکینگ در سطح نمره 8 همراه با متن از پرتکرارترین سوالات سالهای گذشته تا سال 2022 را به شما پیشنهاد میکنیم. 

آموزش تلفظ کلمات انگلیسی

دانلود رایگان آموزش تلفظ کلمات انگلیسی

.

موفق باشید ❤️