سوال اسپیکینگ پارت 2 مصاحبه آیلتس با جواب – آپدیت 2024

سوال اسپیکینگ پارت 2 مصاحبه آیلتس با جواب

سوال اسپیکینگ پارت 2 مصاحبه آیلتس با جواب

سوال اسپیکینگ پارت 2 مصاحبه آیلتس با جواب – آپدیت 2024

علاقمندان گرامی میتوانند در این صفحه صدها سمپل استاندارد از نمونه سوالات اسپیکینگ آیلتس پارت 2 را به صورت رایگان دانلود نمایند. این منابع مربوط به کتاب های مطرح و برجسته تنظیم شده توسط اگزمینر های آیلتس هست و سوال و به خصوص جواب های آن ها کاملا استاندارد می باشند.

نمونه سوالات اسپیکینگ آیلتس با جواب pdf برای پارت اول، دوم و سوم هم به صورت متنی و هم به صورت صوتی معمولا به صورت یکجا برای دانلود در دسترس هستند. ضمنا عزیزانی که بدنبال نمونه سوالات آیلتس با جواب pdf که شامل تمامی مهارت های ریدینگ، رایتینگ، اسپیکینگ و لیسنینگ می باشند میبایست در لینک مربوطه سری کتاب های کمبریج ایلتس که استاندارد ترین ها هستند را دریافت نمایند.

.

نگاهی به فرمت آزمون اسپیکینگ آیلتس در پارت 2

در بخش دوم اسپیکینگ یا مصاحبه آیلتس، آزمون گیرنده یا اگزمینر به شرکت کننده کارتی ارائه میکند که بر روی آن یک موضوع اصلی و 4 پرسش مرتبط به چشم میخورند. شرکت کننده 1 دقیقه زمان دارد تا یادداشت هایی را بر روی کاغذی کوچک پیاده کند و 2 دقیقه زمان خواهد داشت تا درباره این موضوع صحبت کند. در هنگام صحبت شرکت کننده میتواند هم به کارت و هم به یادداشت های خود نگاه کند. بهتر است به هر 4 پرسش پاسخ داده شود ولی ترتیب پاسخگویی اهمیتی نخواهد داشت.

این کارت ها معمولا دربرگیرنده موضوعاتی مربوط به گذشته هستند و پس از به پایان رسیدن 2 دقیقه صحبت، اگزمینر به پرسیدن پرسش هایی مرتبط با این موضوع ادامه خواهد داد و در مرحله بعد معمولا در پیوند با همین موضوع به پرسش های دشوارتر و مفهومی تر در بخش سوم خواهد پرداخت.

.

دانلود pdf سوال اسپیکینگ پارت 2 مصاحبه آیلتس با جواب + Mp3

در این بخش میتوانید معتبرترین منابع اسپیکینگ آیلتس در پارت دوم را دریافت بفرمایید. این مجموعه ها شامل محبوب ترین کتاب های اسپیکینگ آیلتس طراحی شده توسط اگزمینر های آیلتس یا نمونه های ارایه شده توسط اپلیکیشن ها و در نهایت نمونه های ضبط شده توسط مهندس ابوالقاسمی مدرس آیلتس با نمره 8.5 اسپیکینگ در آزمون رسمی آیلتس هستند. 

.

✅ دانلود بیش از 500 نمونه سوال و جواب نمره 9 اسپیکینگ آیلتس از اگزمینر آیلتس (پارت اول، پارت دوم و پارت سوم)

لینک دانلود رایگان pdf

.

✅ دانلود 1300 صفحه از سمپل های اسپیکینگ آیلتس (پارت اول، پارت دوم و پارت سوم) تا ژانویه 2024 (بهمن 1402) از اپلیکیشن IELTS Assistant

لینک دانلود رایگان pdf

.

✅ دانلود pdf کتاب 220 صفحه سوالات اسپیکینگ آیلتس با جواب صوتی (پارت اول، پارت دوم و پارت سوم) تنظیم شده توسط اگزمینر آیلتس

لینک دانلود / دانلود فایل صوتی

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

✅ دانلود رایگان 1000 سمپل صوتی نمره 8 اسپیکینگ آیلتس از مهندس ابوالقاسمی پارت 1، 2 و 3 اسپیکینگ آیلتس (اختصاصی ielts2.com)

لینک دانلود رایگان / دانلود Text پارت 1 / دانلود Text پارت 2

🔓 گذرواژه: 1367ColdFlame@@##1367

.

آشنایی با فرمت کلی و سوالات متداول زبان آموزان درباره پارت دوم اسپیکینگ آیلتس(آموزش سال 1396):

.

پرسش 1

سوال اسپیکینگ پارت 2 مصاحبه آیلتس با جواب

.

پرسش 2 سوال اسپیکینگ پارت 2 مصاحبه آیلتس با جواب

.

پرسش 3سوال اسپیکینگ پارت 2 مصاحبه آیلتس با جواب

.

پرسش 4 سوال اسپیکینگ پارت 2 مصاحبه آیلتس با جواب

.

پرسش 5 سوال اسپیکینگ پارت 2 مصاحبه آیلتس با جواب

.

پرسش 6 lf4f7b4rqtwftaslemudyg7b-from-ielts2-com

.

پرسش 7 njev87fk9hs9fu8l6j7nn2em-from-ielts2-com

.

پرسش 8 pcvxdwtf0lkdwy5bddbaphvr-from-ielts2-com

.

پرسش 9 sn2cpav8ft6jygarcayf6buy-from-ielts2-com

.

پرسش 10 wl70s7nsvjeqhs5ajtherfh8-from-ielts2-com

.

پرسش 11 wrj11pdrb4umg3vy981npsds-from-ielts2-com

.

پرسش 12 y7ebjas0edt1hebedlrafg4l-from-ielts2-com

.

پرسش 130ru2xwex1vt15df0035cb7a8-from-ielts2-com

.

پرسش 14 7axdpr1e1t70pueygad3hesx-from-ielts2-com

.

پرسش 15 at6wbdtyfdw52t9whb0apb2n-from-ielts2-com

.

پرسش 16(تست 1 کمبریج 11)

.

پرسش 17(تست 2 کمبریج 11) – سوال اسپیکینگ پارت 2 مصاحبه آیلتس با جواب

.

پرسش 18(تست 3 کمبریج 11) 

سوال اسپیکینگ پارت 2 آیلتس با جواب

.

پرسش 19(تست 4 کمبریج 11)

سوال اسپیکینگ پارت 2 مصاحبه آیلتس با جواب

.

رایج ترین موضوعات در پارت دوم اسپیکینگ آیلتس

رایج ترین سوالات پارت دوم اسپیکینگ آیلتس

رایج ترین سوالات پارت دوم اسپیکینگ آیلتس

در ادامه مبحث سوالات پارت دوم اسپیکینگ آیلتس پیشنهاد میکنیم نگاهی به رایج ترین سوالات پارت 2 اسپیکینگ آیلتس داشته باشید. تمامی نمونه های فهرست شده در این صفحه همراه با پاسخ های صوتی در سطح نمره 8 هستند. 

سوالات پارت دوم در مورد تاپیک های بسیار متنوعی هستند که شامل موضوعاتی مثل جانوران، هنر، کتاب، دوران کودکی، شهر های بزرگ، پوشاک، آموزش و ده ها تاپیک دیگر میشود اما شاید بتوان آن ها را در چند گروه اصلی به صورت People / Places / Events / Activities / Things  دسته بندی کرد. 

برای بررسی جدیدترین کتاب های اسپیکینگ آیلتس که به دسته بندی و ارایه نمونه پاسخ برای تمامی این تاپیک ها پرداخته اند پیشنهاد میکنیم از فهرست بهترین منابع آیلتس در بخش اسپیکینگ بازدید بفرمایید. 

.

منبع لغت برای اسپیکینگ آیلتس در پارت 2

اگر قصد دارید لغات خود را برای اسپیکینگ آیلتس و به ویژه برای پارت دوم تقویت کنید پیشنهاد ما کتاب هایی هستند که به دسته بندی موضوعی لغات آیلتس پرداخته اند. تمامی این کتاب ها در لینک مشخص شده برای دانلود رایگان در دسترس هستند. میتوان ادعا کرد تمامی این لغات همچنین در پارت سوم اسپیکینگ آیلتس و در سوالات تسک 2 رایتینگ آیلتس هم کاملا کاربرد داشته و همپوشانی قابل توجهی از این نظر وجود دارد. 

.

نمونه های صوتی اسپیکینگ از پارت اول و سوم

اگر بدنبال نمونه های بیشتری از پارت اول و سوم اسپیکینگ آیلتس برای شنیدن مستقیم بر روی سایت هستید میتوانید مجموعه 1000 نمونه سوال اسپیکینگ آیلتس با جواب پارت 1 2 3 pdf را دنبال بفرمایید. این نمونه ها توسط مهندس ابوالقاسمی با نمره 8.5 اسپیکینگ آیلتس تنظیم شده و کاملا قابل اطمینان می باشند.

.

نمونه سوالات اسپیکینگ آیلتس pdf سنتر های ایرانی و خارجی

نمونه سوالات آزمون آیلتس pdf را دنبال بفرمایید که شامل هزاران نمونه از رایج ترین سوالات گزارش شده توسط شرکت کنندگان ایرانی در سنترهای ایرسافام، آیلتس تهران و سنتر آیلتس دین و دانش از سال 1396 تا 2024 هستند و به صورت ماه به ماه به روز رسانی میشوند.

.

سوال اسپیکینگ پارت 2 مصاحبه آیلتس با جواب – همراه باشید

کانال دانلودی تلگرام (https://t.me/ielts2official) و گروه آیلتس (https://t.me/ielts2Group) ما راهنمای شما عزیزان و پاسخگوی سوالات در مسیر آیلتس خواهد بود.