دانلود English Today با حجم کم

دانلود English Today با حجم کم

دانلود English Today با حجم کم

دانلود English Today با حجم کم

سریال English Today یکی از سریال های محبوب و شناخته شده برای بهبود و تقویت زبان انگلیسی از سطح بسیار ابتدایی و پایه تا سطح پیشرفته و همچنین یک بخش مربوط به زبان انگلیسی کسب و کار یا تجاری میباشد. این مجموعه بر روی 26 دی وی دی عرضه شده و هر DVD دربرگیرنده یک سری فایل های ویدئویی و فیلم های آموزشی و همچنین فایل های صوتی همان ویدئوها و یک سری فایل های آموزشی pdf میباشد.

.

✅ دانلود مجموعه 26 دی وی دی آموزش ویدئویی English Today به صورت کامل همراه با فایل های pdf و صوتی با زیرنویس انگلیسی مجموعا به حجم 15 گیگابایت:

لینک دانلود بخش اول

لینک دانلود بخش دوم

لینک دانلود بخش سوم

لینک دانلود بخش چهارم

لینک دانلود بخش پنجم

لینک دانلود بخش ششم

لینک دانلود بخش هفتم

لینک دانلود بخش هشتم

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

درباره سریال English Today

سریال English Today یک سریال آموزشی زبان انگلیسی است که برای افرادی که در حال یادگیری زبان انگلیسی هستند، طراحی شده است. این سریال داستان چندین شخصیت را روایت می‌کند که در شهر لندن زندگی می‌کنند و درگیر ماجراهای مختلفی می‌شوند.

در هر قسمت از سریال English Today، موضوعات مختلفی مانند خرید، سفر، دیدار با دوستان و غیره مورد بررسی قرار می‌گیرد و با استفاده از داستان و تمرین‌های زبان انگلیسی، افراد می‌توانند مهارت‌های خود را در حوزه شنیداری، خواندن، نوشتاری و گفتاری بهبود بخشند.

دانلود English Today با حجم کم

دانلود English Today با حجم کم

سریال English Today به صورت جذاب و سرگرم‌کننده طراحی شده است و با استفاده از شخصیت‌های جذاب و داستان‌های جالب، افراد را به یادگیری زبان انگلیسی ترغیب می‌کند. همچنین، در هر قسمت از سریال English Today، تمرین‌هایی برای تقویت مهارت‌های زبان انگلیسی ارائه می‌شود که به صورت عملی و کاربردی هستند.

سریال English Today یکی از منابع آموزشی محبوب و موثر در حوزه یادگیری زبان انگلیسی است که به دلیل جذابیت و سرگرم‌کنندگی آن، برای افرادی که به دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستند، بسیار مناسب است. همچنین، این سریال به دلیل تمرکز بر روی موضوعات روزمره و کاربردی، به عنوان یک منبع آموزشی عالی برای تقویت مهارت‌های زبان انگلیسی در زمینه‌های مختلف مانند مکالمه، شنیدار، خواندن و نوشتاری شناخته می‌شود.

.

آیا خودتان از این مجموعه استفاده کرده اید؟

مجموعه آموزش زبان انگلیسی English Today که در اینجا برای دانلود در دسترس قرار میگیرد مدت قابل زمان توجهی است که در کلاس های خصوصی مکالمه و پیش آیلتس استاد زهرا امیدی مورد استفاده قرار گرفته است. در اینجا کوشش میکنیم از برتری ها و کاستی های این مجموعه در عمل و در چهارچوب کلاس های خصوصی بهتری مدرسان زبان تهران سخن بگوییم.

.

برتری ها و کاستی های English Today

استاد زهرا امیدی با پیشینه 10 ساله تدریس زبان انگلیسی و گذراندن دوره ها و کارگاه های تربیت مدرس گوناگون درباره این مجموعه اینگونه اظهار نظر میکنند:

یکی از برتری های مجموعه English Today را میتوان لهجه های گوناگون و موضوعات متنوعی که در آن بررسی میشود و آموزش داده میشود دانست. کمتر مجموعه دیگری از گستره وسیعی از لهجه ها و موضوعات برخوردار است. در این مجموعه موضوعاتی همچون چگونگی پیدا کردن کار در رستوران برای آخر هفته، معرفی کردن خود به دیگران، تفریحات، برنامه ریزی، تمیز کردن منزل، مسافرت کردن و بسیاری دیگر از تاپیک های مفید صحبت میشود.

اما از کاستی های این مجموعه شاید بتوان به خسته کننده بودن نسبی آن اشاره کرد. گرچه این موضوع یعنی خسته کننده بودن ویژگی مشترک تمامی دوره های ویدیویی آموزش زبان انگلیسی است و در English Today هم کوشش شده با هر چه جذاب کردن موضوع ها و نقش آفرینی بازیگران این موضوع به حداقل رسانده شود، با اینهمه چنین چیزی به چشم میخورد.

استاد زهرا امیدی دیگر کاستی این مجموعه را قدیمی بودن آن میدانند. از زمان انتشار English Today سال ها میگذرد و قدیمی تر شدن آن رفته رفته از محبوبیت و جذابیت آن خواهد کاست.

.

دانلود English Today با حجم کم – مطالب پیشنهادی

دانلود 100 داستان کوتاه انگلیسی

دانلود 100 خودآموز ویدئویی رایگان زبان انگلیسی

دانلود 1000 پادکست صوتی آموزشی زبان انگلیسی