دانلود کتاب Focus on Vocabulary 1 برای آیلتس

دانلود کتاب Focus on Vocabulary 1

دانلود کتاب Focus on Vocabulary 1 برای آیلتس

کتاب Focus on Vocabulary 1 برای آیلتس

یکی از کتاب های مطرح و بسیار قوی با متن های جدی و طولانی آکادمیک و تمرین های متوع برای به خاطر سپردن معنی درست لغات کتاب focus on vocabulary هست. این کتاب برای زبان آموزانی که به فکر تقویت لغات و ریدینگ تا سطوح بالا هستند مناسب هست اما با توجه به حجم و دشواری کتاب برای دوره های فشرده آنچنان مناسب نمی باشد.

برای بررسی فهرست دانلود بهترین منابع خودخوان آیلتس از صفحه مربوطه در سایت ما بازدید بفرمایید.

.

✅ دانلود کتاب Focus on Vocabulary 1 با کیفیت بالا (اختصاصی و اسکن به سفارش ielts2.com)

دانلود کتاب/ دانلود پاسخنامه / دانلود تلگرام

.

✅ دانلود کتاب Focus on Vocabulary 2 با کیفیت بالا (اختصاصی و اسکن به سفارش ielts2.com)

دانلود کتاب Focus on Vocabulary 2 / دانلود پاسخنامه/ دانلود تلگرام

.

درباره کتاب Focus on Vocabulary

کتاب Focus on Vocabulary 1 و 2 از مجموعه کتب Focus on Vocabulary است که به طور خاص برای افزایش دایره لغات زبان انگلیسی زبان‌آموزان طراحی شده است. این کتاب‌ها شامل مطالب و تمرین‌هایی هستند که به تقویت مهارت‌های لغت‌آموزی و درک مفاهیم لغوی کمک می‌کنند.

کتاب Focus on Vocabulary 1 برای سطح مبتدی تا متوسط و کتاب Focus on Vocabulary 2 برای سطح متوسط تا پیشرفته مناسب است. این کتاب‌ها دارای تمرینات متنوعی هستند که شامل تمرین‌های خواندن، نوشتن، گفتاری و شنیداری می‌شوند. همچنین، این کتاب‌ها شامل واژگان مرتبط با موضوعات مختلفی همچون فصول و فصل‌های روزانه، حرفه‌ای، تحصیلی و غیره می‌باشند.

کتاب Focus on Vocabulary 1 پل ارتباطی، یک کتاب درسی مبتنی بر تحقیق است که به دانشجویان متوسط ​​تا متوسط ​​بالا، آمادگی عملی برای درک واژگان متوسط ​​مانند آنچه در رمان‌ها، روزنامه‌ها، فیلم‌ها و محیط‌های اجتماعی و کاری یافت می‌شود، ارائه می‌دهد. از طریق نمونه‌هایی از مواد محبوب و تمرینات خوب، زبان‌آموزان انگلیسی بر روی واژگان متوسط ​​متمرکز می‌شوند – کلمات خانواده 504 در کل. برای کمک به دانشجویان تا به یک درک کاملتر از واژگان جدید برسند، هر فصل مجموعه‌ای از تمرینات در مورد معانی کلمات، خانواده‌های کلمات و هماهنگی ارائه می‌دهد.

.

خصوصیات آموزشی کتاب Focus on Vocabulary

در این کتاب 7 گفتار بر روی انواعی از موضوعات مختلف تمرکز دارند: موضوعاتی همچون ذهن، طراحی، سلبریتی و محیط زیست.

آغاز هر فصل اصلی شامل بخش ارزیابی دانش واژگان شما است که به دانشجویان کمک می‌کند تا سطح آشنایی خود با بیست و چهار کلمه هدف این فصل را تعیین کنند. دانشجویان در پایان فصل دوباره سطح تسلط خود با کلمات را ارزیابی می‌کنند.

هر فصل اصلی به دقت کلمات هدف را حداقل چهار بار در متن و در سراسر بخش‌های پس از آن دوره میکنند: درک مطلب ریدینگ، معنای کلمات، خانواده‌های کلمات، هماهنگی و گسترش موضوع.

در پایان هر واحد، یک فصل تمرین استراتژیک نکاتی در مورد استفاده از دیکشنری، نگارش مقاله و سایر وظایف مربوط به واژگان ارائه می‌دهد.

.

کتاب Focus on Vocabulary – همراه باشید

کانال دانلودی تلگرام (https://t.me/ielts2official) و گروه آیلتس (https://t.me/ielts2Group) ما راهنمای شما عزیزان و پاسخگوی سوالات در مسیر آیلتس خواهد بود.