دانلود کتاب رایتینگ آیلتس pdf – جدید 2024

دانلود کتاب رایتینگ آیلتس pdf - جدید 2024

دانلود کتاب رایتینگ آیلتس pdf – جدید 2024

دانلود کتاب رایتینگ آیلتس pdf – آپدیت 2024

رایتینگ آیلتس یکی از چالشی ترین بخش های آزمون آیلتس در سال 2024 هست و به همین منظور کوشش کرده ایم بهترین کتاب های آموزش رایتینگ آیلتس مقدماتی تا پیشرفته را برای شما عزیزان فهرست کنیم. برای دانلود کتاب نمونه رایتینگ آیلتس pdf میتوانید در همین صفحه فهرست بهترین کتاب و خودآموز ها را در 2 گروه: (1) سطح پیش آیلتس برای تازه کارها تا سطح نمره 5.5  و (2) سطح آیلتس برای نمره 5.5 تا 8 را دنبال بفرمایید. این کتاب ها در دو گروه تسک 2 و تسک 1 و دو ماژول آکادمیک و جنرال قرار میگیرند.

پیشنهاد ما به تمامی عزیزان فهرست بهترین منابع آیلتس – آپدیت 2024 است که به معرفی بهترین منابع هر 4 مهارت آیلتس همراه با لینک های دانلود رایگان پرداخته و شامل آموزش های صوتی و ویدیویی می باشد. در زمینه رایتینگ های تسک 1 جنرال یا نامه ها همچنین اگر بدنبال دانلود کتاب رایتینگ آیلتس جنرال هستید همچنین میتوانید مجموعه 500 نمونه نامه آیلتس جنرال Task 1 بهمراه پاسخ استاندارد را بررسی بفرمایید.

.

دانلود بهترین منابع رایتینگ آیلتس – آپدیت 2024

 

توضیحات مهندس ابوالقاسمی مدرس آیلتس با نمره 8 رایتینگ در مورد این مجموعه:

.

دانلود کتاب رایتینگ آیلتس pdf در سطح نمره 4 تا 5.5 رایتینگ

در این بخش مجموعا 5 منبع خدمت شما معرفی میشوند که در سال های گذشته با استقبال بسیار زیادی همراه بوده اند. تمامی این کتاب های در سطح پیش آیلتس قرار میگیرند و خوشبختانه زبان آموزشی ساده ای داشته و مهم تر از آن حالت گام به گام و طبقه بندی شده هستند. از این میان می توان به سری آموزش رایتینگ آکادمیک 5 جلدی انتشارات لانگمن، مجموعه طبقه بندی شده 4 جلدی Inside Writing از انتشارات معتبر آکسفورد، کتاب تک جلدی Get Ready for IELTS Writing سطح A2+ از انتشارات معروف کالینز، کتاب Improve Your Skills – Writing for IELTS برای نمره 4.5 تا 6 و یکی دو منبع دیگر اشاره کرد.

با اینهمه پیشنهاد ما به تمامی عزیزان این است که برای پیشرفت هر چه بیشتر به اولین منبع سطح آیلتس در همین صفحه که ویدیوهای استاد سایمون از اگزمینر های آیلتس هست نگاهی داشته باشید.

.

دانلود سری کتاب Longman Academic Writing Series شماره 1 تا 5

دانلود کتاب رایتینگ آیلتس pdf

معرفی: هر جلد از این مجموعه به موضوع خاصی تمرکز کرده که به صورت فهرست وارد در ادامه آورده شده است:

  1. چگونه یک جمله ساده بنویسیم و از چه لغات و دستور زبانی برای نوشتن جملات خود استفاده کنیم.
  2. چگونه جملات را در کنار هم قرار دهیم و آن‌ها را به هم وصل کنیم تا یک پاراگراف با Main Idea بنویسیم.
  3. چگونه پاراگراف‌های مختلف حول یک موضوع مشخص و مرکزی بنویسیم.
  4. چگونه چند پاراگراف را در کنار هم قرار دهیم تا یک Essay بنویسیم.
  5. چگونه مقاله های خود را با فرمت مقاله علمی قابل نشر بنویسیم.

دانلود: جلد 1 / جلد 2 / جلد 3 / جلد 4 / جلد 5

.

دانلود سری کتاب Inside Writing شماره 1 تا 4

معرفی: این مجموعه هم یک منبع طبقه بندی شده برای تقویت مهارت رایتینگ هست که در 4 سطح اصلی و یک جلد مقدماتی ارایه شده است. هر درس از چهار قسمت با تمرکز بر Writing Skills، Writing Model, Grammar, Vocabulary تشکیل شده و بهبود مهارت رایتینگ را به صورت هدفمند از این مسیر پیش میبرد.

دانلود: جلد Intro / جلد 1 / جلد 2 / جلد 3 / جلد 4

.

دانلود کتاب Get Ready for IELTS Writing انتشارات کالینز سطح A2+

معرفی: کتاب Get Ready for IELTS Writing انتشارات معتبر کالینز از سری کتاب های Get Ready for IELTS و مربوط به مهارت رایتینگ بوده و مجموعا از 12 درس تشکیل شده است. هر فصل بر روی یک موضوع مشخص (فرهنگ، خانواده، جهانگردی، تکنولوژی، سلامتی…) پرداخته و تدریس رایتینگ در این راستا انجام شده است. این موضوعات در واقع در آزمون های گذشته آیلتس بالاتری درصد تکرار را داشته اند و در اینده هم از شانس بالایی برخوردار هستند.

بعد از هر 3 فصل، بخش Review Unit وجود دارد که مطالبی را که در 3 درس قبل بیان شده را بازبینی و مرور می کند. این کتاب یکی از بهترین کتاب های رایتینگ ایلتس در سطح نمره 3 تا 4 یا A1 تا A2 هست و برای افرادی که هنوز به سطوح بالاتر نرسیده اند گزینه خوبی به شمار میرود.

دانلود: لینک دانلود این کتاب / دانلود دیگر مهارت ها

.

کتاب Academic Writing: From Paragraph to Essay انتشارات مک میلان

معرفی: این کتاب به زبانی ساده در 12 فصل و 120 صفحه به آموزش رایتینگ نویسی به طور جنرال و عمومی پرداخته است. بعد از تعریف و توضیح یک پاراگراف استاندارد و آموزش پیش بردن صحیح آن به سراغ انواع پاراگراف ها مثل پاراگراف های Descriptive، Process، Opinion و Compare/Contrast و Problem/Solution رفته و خواننده را با تک تک انواع آشنا میکند. سرفصل های تکمیلی مثل آشنایی با مفهوم Coherence هم در این کتاب گنجانده شده است. شایان ذکر هست تمامی این سرفصل ها برای رایتینگ آزمون آیلتس کاملا ضروری می باشد. این کتاب میتواند گزینه خوبی برای زبان آموزانی که در سطح نمره 4 ایلتس هستند باشد.

دانلود: لینک دانلود مستقیم

.

دانلود کتاب Improve Your IELTS Writing Skills نمره 4.5 تا 6

معرفی: آخرین کتاب ما در بخش پیش آیلتس کتاب شناخته شده و ارزشمند Writing for IELTS از مجموعه Improve Your Skills for IELTS در سطح نمره 4.5 تا 6 هست. این کتاب هم از انتشارات معتبر مک میلان بوده و در 10 فصل با تمرکز بر رایج ترین تاپیک های سال های گذشته به آموزش تسک 1 و 2 رایتینگ آیلتس می پردازد. یکی از نقاط قوت این کتاب تمرین های فراوان به همراه پاسخنامه تشریحی و وجود بخش هایی مثل خطاهای متداول زبان آموزان آیلتسی در بخش رایتینگ هست که جلوی تکرار این خطاها برای شما را خواهد گرفت. این کتاب همچنین 2 جلد دیگر برای نمره 6 تا 7.5 و یک جلد دیگر به نام Advanced برای نمره های بالاتر دارد.

دانلود: لینک دانلود این کتاب / دانلود دیگر سطوح و مهارت ها

.

دانلود کتاب رایتینگ آیلتس pdf در سطح نمره 5.5 تا 8 رایتینگ

فهرست زیر در میان محبوب ترین منابع رایتینگ در سطح آیلتس 5.5 و بالاتر تا نمره 8 هستند. دقت بفرمایید بسیاری از کتاب ها صرفا به جهت سلیقه برخی زبان آموزان یا آموزشگاه ها و مدرسان بعنوان بهترین منبع معرفی میشوند و ممکن است الزاما با سلیقه شما هماهنگ نباشند. اگر تازه کار هستید یا با رایتینگ آیلتس هیچ گونه آشنایی ندارید پیشنهاد میشود کار را با مجموعه ویدیویی خودآموز رایتینگ استاد سایمون آغاز کنید

.

ویدیوهای خودآموز رایتینگ آیلتس استاد سایمون

معرفی: در تمامی منابع این صفحه این مورد تنها منبعی هست که به صورت ویدیو و نه کتاب می باشد و قرار گرفتن آن در این فهرست تنها بدلیل اهمیت بسیار بالای آن است. ویدیوهای سایمون(اگزمینر سابق آیلتس اهل انگلستان) در مهارت رایتینگ آیلتس آکادمیک تسک 1 و تسک 2 و همچنین آیلتس جنرال تسک 1 بدون شک بهترین و جامع ترین آموزش را به زبانی بسیار ساده ارایه کرده است. از دیگر مزایای این مجموعه کامل بودن و گام به گام بودن آن با تمرکز مشخص و حرفه ای هر ویدیوی 15 تا 20 دقیقه ای بر یک سرفصل از رایتینگ آیلتس(برای مثال ساختار پاراگراف، مقدمه رایتینگ آیلتس و….) است که باعث میشود برخلاف دیگر مجموعه ها حالت سردرگمی برای مخاطب وجود نداشته باشد.

دانلود: لینک دانلود یکجا کل ویدیوها / دانلود آموزش آیلتس جنرال / دانلود دیگر مجموعه ها

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

دانلود کتاب رایتینگ آیلتس pdf – کتاب Improve Your IELTS Writing Skills نمره 6 تا 7.5

معرفی: این کتاب که سطح دوم سری کتاب های Improve Your IELTS Writing Skills به شمار میرود در 10 فصل به آموزش جدی تر تسک 1 و 2 آیلتس آکادمیک پرداخته و شامل یک تست تمرینی برا محک زده آموخته ها می باشد. هر فصل بر روی یک موضوع پرتکرار آیلتس مثل آموزش، محیط زیست، فرهنگ و …. تمرکز داشته و ضمن آن به آموزش لغات کاربردی رایتینگ آیلتس، گرامر تخصصی و پیشرفته برای نمره های بالاتر، تکنیک هایی مثل توصیف روند ها، شفاف توضیح دادن، پیشگیری از دوباره گویی، استفاده درست از حروف ربط و …. آموزش داده میشود.

دانلود: لینک دانلود این کتاب / دانلود دیگر سطوح و مهارت ها

.

دانلود رایگان کتاب Improve Your Skills Writing For Advanced

دانلود رایگان کتاب Improve Your Skills Writing For Advanced

معرفی: این کتاب سطح Advanced و آخرین کتاب از مجموعه 3 جلدی Improve Your Skills Writing از انتشارات مطرح Macmillan برای آیلتس می باشد. در جلد قبلی در همین صفحه توضیح داده شد. این جلد پایانی هم فرمت تقریبا یکسانی دارند و در 12 فصل به آموزش بالاترین سطح لغات، گرامر و تمرین ها برای تسک 1 و 2 آیلتس پرداخته و هر فصل بر یک تاپیک متداول و پرتکرار آیلتس تمرکز دارد و با یک تست تمرینی یا Practice Test به پایان میرسد. سطح این کتاب C1 که حدودا برابر نمره 7.5 تا 8 آیلتس هست تعیین شده است.

دانلود: لینک دانلود این کتاب / دانلود دیگر سطوح و مهارت ها

.

دانلود کتاب رایتینگ آیلتس pdf – کتاب Writing for IELTS Collins ویرایش دوم

معرفی: کتاب Writing for IELTS Collins ویرایش دوم برای زبان آموزانی طراحی شده که سطح نمره کنونی رایتینگ آیلتس ایشان 5 تا 5.5 بوده و هدف رسیدن به نمره 6.5 یا بالاتر را دارند. از نظر فرمت کاملا شبیبه به دیگر کتاب های معرفی شده در همین صفحه طراحی شده و در 11 فصل کوشش کرده مهارت ها و تکنیک های لازم برای رایتینگ ایلتس را آموزش دهد. هر گفتار بر یک موضوع متداول در این مهارت مثل علم و فناوری، اشتغال، سفر و دیگر موضوعات اینچنینی تمرکز داشته و ضمن تمرین های فروان، خطاهای رایج زبان آموزان آیلتسی را گوشزد میکند.

دانلود: لینک دانلود این کتاب / دانلود دیگر مهارت ها

.

دانلود کتاب رایتینگ آیلتس pdf – کتاب ماکار رایتینگ 2023 و 2024

معرفی: کتاب های آیلتس ماکار که توسط یک استاد آیلتس از کشور هندوستان هر 4 ماه یکبار منتشر میشود بیش از همه در مهارت اسپیکینگ محبوبیت دارند اما سمپل های رایتینگ ایشان هم به واسطه (1) انتشار پیوسته و به روز بودن موضوعات و (2) ارایه نمونه پاسخ برای الگوبرداری و (3) رایگان بودن به خصوص در میان زبان آموزان خودآموز محبوبیت پیدا کرده است. کتاب تسک 1 جنرال (116 سوال و جواب) و تسک 1 آکادمیک (167 سوال و جواب) به اضافه 442 سوال و جواب از تسک 2 می باشد. همچنین این کتاب ها هم در تسک 2 کوشش کرده برای هر 6 نوع سوال رایج در رایتینگ آیلتس مثل Discussion، Agree Disagree، و Problem Solution نمونه هایی ارایه کند. در زیر تمامی کتاب های رایتینگ آیلتس ماکار تسک 1 و 2 آکادمیک و جنرال فهرست شده است. برای دانلود دیگر مهارت های آیلتس ماکار لینک مربوطه را دنبال بفرمایید.

دانلود کتاب IELTS Writing Task 1 General Makkar 

دانلود کتاب IELTS Writing Task 1 Academic Makkar

دانلود کتاب IELTS Writing Task 2 Academic Makkar

دانلود کتاب IELTS Writing Task 1 and 2 General Makkar

.

دانلود کتاب رایتینگ آیلتس pdf – کتاب Actual Writing تسک 1 و 2 سال 2023 و 2024

دانلود کتاب رایتینگ آیلتس pdf

دانلود کتاب رایتینگ آیلتس pdf

معرفی: کتاب های اکچوال تست آیلتس(IELTS Actual Tests) یکی دیگر از منابع رایگان هستند که برای تمامی مهارت ها به صورت دوره ای منتشر میشوند. گرچه کیفیت سوال و جواب ها در این کتاب ها در سطح خیلی بالایی نیست و هر چند وقت یکبار اعتراض هایی نسبت به وجود خطا در پاسخ ها به گوش میرسد، آپدیت های فصلی(4 بار در سال) این کتاب و نمونه سوالات فراوان آن ها با پاسخ های نسبتا منطقی و رایگان بوده آن ها برای بسیاری از زبان آموزان یک گزینه خوب برای تمرین به شمار میرود.

دانلود: دانلود کتاب Actual Writing Task 2 سال 2022 / دانلود کتاب Actual Writing Task 1 سال 2022 / دانلود دیگر مهارت ها

.

دانلود کتاب رایتینگ آیلتس pdf آیلتس استاد سایمون

دانلود کتاب رایتینگ آیلتس pdf

معرفی: همانطور که در بالاتر در همین صفحه توضیح داده شد، سایمون از اگزمینر های پیشین آیلتس یکی از قدیمی ترین چهره های بین المللی آموزش آیلتس جنرال و آکادمیک هست که مجموعه ویدیویی خودآموز آیلتس ایشان از همه شناخته شده تر هست و قبلا توضیح داده شد.

ایشان همچنین چندین کتاب در مورد ایده پردازی رایتینگ آیلتس و سمپل های تسک 1 و 2 رایتینگ آیلتس منتشر کرده اند که جزء بهترین ها ارزیابی میشود و در ادامه لینک دانلود آن ها در دسترس شما عزیزان می باشد.

دانلود مجموعه رایتینگ های تسک 1 آکادمیک نمره 9

لینک مجموعه رایتینگ های آیلتس تسک 2 آکادمیک و جنرال

لینک مجموعه دیگری از سمپل های تسک 2 رایتینگ آیلتس

دانلود جزوه ایده پردازی سایمون

.

کتاب های ایده پردازی و گرامر آیلتس آیلتس استاد لیز

معرفی: استاد لیز هم یکی دیگر از اگزمینر های سابق آیلتس و از چهره های بسیار موفق در فضای مجازی در زمینه آموزش آیلتس هستند که ویدیوهای آموزش رایتینگ ایشان بعضا میلیون ها بازدید دارد. مهم ترین بخش آموزشی ایشان شامل (1) ویدیوهای آموزش رایتینگ و نکات آیلتس، (2) جزوه ایده پردازی رایتینگ آیلتس و (3) جزوه گرامر آیلتس هست که هر 3 به صورت رایگان در دسترس می باشند.

دانلود: دانلود یکجای 44 ویدیو / دانلود جزوه های ایده پردازی و گرامر در صفحه اصلی

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

دانلود کتاب رایتینگ آیلتس pdf تسک 1 و 2 استاد رایان + ویدیوهای آموزشی

معرفی: استاد رایان از مدرسان native آیلتس سال ها پیش فعالیت خود را با تمرکز بر مهارت رایتینگ آیلتس در تسک 1 و 2 آغاز کرد و آموزش های ویدیویی دقیق ایشان بر روی انواع رایتینگ های آیلتس و نکته های ریز در مورد هر مبحث بسیاری از شرکت کنندگان در آیلتس را به موفقیت رساند. مجموعه کاملی از ویدیوهای آموزشی رایتینگ ایشان به همراه کتاب های سمپل رایتینگ که برای تسک 1 و 2 جنرال و آکادمیک ارایه کرده اند در همینجا برای دانلود در دسترس عزیزان می باشد.

دانلود pdf کتاب آموزش و سمپل رایتینگ تسک 2 آکادمیک و جنرال

دانلود pdf کتاب آموزش و سمپل رایتینگ تسک 1 آکادمیک

دانلود pdf کتاب آموزش و سمپل رایتینگ تسک 1 جنرال

دانلود ویدیوها و پادکست های آموزشی رایتینگ آیلتس در صفحه جداگانه

.

آموزش ویدیویی رایتینگ تسک 1 و 2 آیلتس استاد Jay

دانلود ویدئوهای IELTS Jay از E2Language

معرفی: استاد Jay هم از مدرسان نیتیو آیلتس بسیار موفق در فضای مجازی و به خصوص YouTube هستند که به روز ترین مجموعه های ویدیویی آموزشی را برای هر 4 مهارت آیلتس به خصوص تسک 1 و 2 رایتینگ آیلتس تنظیم کرده اند.

دانلود: دانلود مجموعه آموزش ویدیویی Writing Task 2 / دانلود مجموعه Writing Task 1 / دانلود ویدیوهای دیگر مهارت ها

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

دانلود کتاب رایتینگ آیلتس pdf تسک 1 و 2 از Rachel Mitchell

دانلود کتاب رایتینگ آیلتس pdf

دانلود رایگان کتاب IELTS Academic Writing Task 1 نوشته Rachel Mitchell

معرفی: خانم ریچل میچل مولف و پدیدآورنده بسیاری از کتاب های آموزشی نام آشنای آیلتس هست. ایشان در چند کتاب تمرکز خوبی بر روی رایتینگ آیلتس داشته و نکته های فوق العاده ای را در کتاب هایش گنجانده است.

دانلود: کتاب 450 سمپل IELTS Writing Task 2 / کتاب IELTS Academic Writing Task 1 / کتاب IELTS Academic Vocabulary دسته بندی موضوعی لغات آیلتس

.

دانلود کتاب رایتینگ آیلتس pdf تسک 1 و 2 – IELTS Write Right

دانلود کتاب رایتینگ آیلتس pdf

معرفی: کتاب آیلتس رایت رایت یک منبع فوق العاده برای سمپل های حرفه ای رایتینگ تسک 1 و 2 آکادمیک و جنرال برای افرادی که بدنبال نمره 7 و بالاتر در آیلتس هستند. از ویژگی های منحصر به فرد این کتاب وجود چندین سمپل در سطح نمره های مختلف برای یک تاپیک و ارایه جدول های مقایسه معادل های یک واژه برای سطوح مختلف هست که در هیچ کتاب دیگری وجود نداشته تا به امروز هم چنین دسته بندی ای انجام نشده است.

دانلود: لینک دانلود کتاب IELTS Write Right

.

کتاب رایتینگ Task 1 & 2 IELTS Writing – Academic & General Training Module Adam Smith

دانلود کتاب رایتینگ آیلتس pdf

دانلود کتاب رایتینگ آیلتس pdf

معرفی: کتاب های رایتینگ آیلتس تسک 1 و 2 ادم اسمیت(Adam Smith) در زمینه آموزش اصول، نکات، ساختارها و سمپل های رایتینگ آیلتس تسک 1 و 2 بسیار حرفه ای و موفق عمل کرده است و سال ها پیش برای نخستین بار توسط کانال تلگرامی آیلتس ژورنال به صورت نسخه پولی منتشر شد و به محبوبیت رسید.

دانلود: کتاب رایتینگ Task 1 IELTS Writing – General Training Module Adam Smith
دانلود: کتاب رایتینگ Task 2 IELTS Writing – Academic & General Training Module Adam Smith

.

دانلود کتاب رایتینگ آیلتس pdf – همراه باشید

کانال دانلودی تلگرام (https://t.me/ielts2official) و گروه آیلتس (https://t.me/ielts2Group) ما بهترین همراه شما برای دانلود جدیدترین منابع و پاسخ به سوالات آیلتسی شما