دانلود کتاب های رایتینگ سایمون

دانلود کتاب های رایتینگ سایمون

دانلود کتاب های رایتینگ سایمون

دانلود مجموعه کتاب های رایتینگ سایمونpdf

استاد سایمن اهل انگلستان و از اگزمینر های سابق آیلتس با پیشینه طولانی در تدریس، در قالب مجموعه های ویدئویی و چندین کتاب در سال های گذشته به آموزش اصول و نکته های هر چهار مهارت آیلتس پرداخته اند. در این صفحه همراه با توضیحاتی درباره محتوای این منابع تمامی آن ها برای دانلود رایگان در دسترس شما قرار میگیرند. همچنین دانلود کتاب ideas for ielts topics simon دسترسی به جزوه های ایده پردازی و نمونه سوالات رایتینگ آیلتس با جواب استاندارد را برای شما عزیزان ممکن خواهد کرد و در همین صفحه در دسترس شما عزیزان می باشد.

.

محتوا مجموعه کتاب های رایتینگ سایمون

در مجموعه فایل های رایتینگ استاد سایمون در خصوص مهارت رایتینگ تسک 1 و 2 آیلتس موارد زیر دیده میشود:

  • تمپلیت های رایتینگ آیلتس Task 2
  • جزوه ایده پردازی رایتینگ آیلتس Task 2
  • 2 سری نمونه Essay های نوشته شده در سطح نمره 9

.

✅ لینک دانلود رایگان مجموعه کتاب های رایتینگ سایمون

لینک دانلود / دانلود پشتیبان تلگرام

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

✅ دانلود کتاب Ideas for IELTS Topics Simon

لینک دانلود

.

درباره کتاب های رایتینگ سایمون (IELTS Writing Task 1 and Task 2)

کتاب های رایتینگ آیلتس سایمون (IELTS Writing Task 1 and Task 2) شامل دو کتاب جداگانه برای بخش نوشتاری آزمون آیلتس هستند. این کتاب ها توسط سایمون، یکی از معروف ترین مربیان آیلتس در جهان نوشته شده اند و به عنوان یکی از بهترین منابع آموزشی برای آزمون آیلتس شناخته می شوند.

کتاب های رایتینگ سایمون IELTS Writing Task 1، به صورت جامع و کامل به نحوه نوشتن نامه های رسمی، نمودارها و نمودارهای خطی و دایره ای پرداخته است. این کتاب شامل راهنمایی های مفید برای توسعه مهارت های نوشتاری، نحوه ساختاردهی مقالات، تمرینات و پاسخ های نمونه است. دانلود مجموعه کامل تری از نمونه رایتینگ آیلتس آکادمیک تسک 1 pdf در صفحه جداگانه ای در سایت امکان پذیر هست.

کتاب های رایتینگ سایمون IELTS Writing Task 2، به صورت جامع و کامل به نحوه نوشتن مقالات آکادمیک و عمومی پرداخته است. این کتاب شامل راهنمایی های مفید برای توسعه مهارت های نوشتاری، نحوه ساختاردهی مقالات، تمرینات و پاسخ های نمونه است. همچنین دانلود 1000 نمونه رایتینگ آیلتس آکادمیک تسک 2 به شما کمک میکند به نمونه های بسیار زیادی برای تمرین دسترسی داشته باشید.

هر دو کتاب شامل راهکارهای مفید و کاربردی برای بهبود مهارت های نوشتاری در آزمون آیلتس هستند. با استفاده از این کتاب ها، زبان آموزان می توانند مهارت های نوشتاری خود را بهبود بخشید و به سادگی در آزمون آیلتس موفق شوند.

.

دانلود مجموعه کتاب و ویدیوهای رایتینگ سایمون

دانلود مجموعه کتاب های رایتینگ سایمون

✅ دانلود کل ویدئوها خودآموز 4 مهارت آیلتس + کتاب ها از اگزمینر سابق آیلتس (سایمن) با حجم 1.1 گیگابایت + آموزش ویدئویی نامه نویسی آیلتس جنرال 

دانلود آموزش 4 مهارت / دانلود آموزش آیلتس جنرال / دانلود تلگرام

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

استاد سایمون از اگزمینر یا ممتحن های سابق آیلتس بدون شک قدیمی ترین مدرس native آیلتس در فضای مجازی می باشد که حتی وبسایت ایشان پیش از سال 1390 هم در حال فعالیت در زمینه آموزش آیلتس بوده است. گرچه در حال حاضر بدلیل سوء استفاده های زیادی که از محتوای غیر رایگان ایشان شده تمامی فعالیت های ایشان در یک سایت خصوصی و پولی انجام میشود و سایت قدیمی ایشان با نشانی (www.ielts-simon.com) هم بر روی IP ایران بسته است، ویدیوها، کتاب ها و آموزش های زیادی از ایشان در فضای مجازی فارسی زبان برای دانلود رایگان در دسترس هست که همچنان پس از سال ها در میان بهترین آموزش های آیلتس هستند.

.

دانلود رایگان کل ویدئوهای آموزش آیلتس Ryan

دانلود مجموعه کتاب های رایتینگ سایمون

✅ دانلود مجموعه کامل ویدئوها در 3 پارت:

دانلود پارت اول / دانلود پارت دوم / دانلود پارت سوم

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

استاد رایان از دیگر مدرسان شناخته شده آیلتس هست که تمرکز بیشتری بر مهارت رایتینگ آیلتس داشته اند. ایشان امروزه پس از یک وقفه چند ساله بار دیگر به رکورد پادکست های ارزشمند آیلتس پرداخته و راهنمای تعداد زیادی از خودآموزهای آیلتس در جهان هستند. در اینجا لینک دانلودی ویدئوهای ایشان در خصوص رایتینگ آیلتس در دسترس شما عزیزان می باشد که میتوانید مکمل خوبی برای مجموعه کتاب های رایتینگ سایمون و ویدیوهای ایشان باشد. 

.

دانلود رایگان کل ویدئوهای آموزش آیلتس Jay – به روز تا سال 2023

دانلود ویدئوهای IELTS Jay از E2Language

دانلود مجموعه ویدئوهای Writing Task 2

دانلود مجموعه ویدئوهای Writing Task 1

دانلود مجموعه ویدئوهای Listening و Reading

دانلود مجموعه ویدئوهای Speaking

دانلود مجموعه ویدئوهای IELTS Tips

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

استاد Jay از مدرسانی هستند که در چند سال گذشته به خوبی نام خود را به بهترین مدرسان آیلتس جهان افزوده اند. تنوع ویدیوهای آموزشی ایشان همراه با تعداد زیادی از مطالب آموزشی نسبت به دیگر مدرسان باعث شده طرفداران بسیاری در فضای مجازی داشته باشند. در این صفحه مجموعه خوب و کاملی از آموزش های ویدیویی ایشان با کیفیت بالا برای دانلود رایگان در دسترس شما می باشد. به باور ما این مجموعه هم یک تکمیل کننده عالی برای مجموعه کتاب های رایتینگ سایمون و ویدئوهای آموزشی ایشان در زمینه رایتینگ آیلتس هست و حتما پیشنهاد میشود. 

.

جزوه آیلتس سایمون برای دانلود pdf

جزوه های آیلتس سایمون که در سال های گذشته توسط بعضی آموزشگاه ها از ایران خریداری شد و سپس در کانال تلگرام ایشان به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته همچنان در دسترس هستند. اما به نظر میرسد جزوه های جدید دیگر خریداری نمیشوند و رایگان هم در دسترس نیستند. جزوه آیلتس سایمون یکی از منابع آموزشی محبوب و معتبر برای آمادگی آزمون آیلتس است. این جزوه شامل راهنمایی های مفید و کاربردی برای آمادگی در بخش های چهارگانه آزمون (شامل شنیداری، خواندن، نوشتاری و مکالمه) است.

لینک دریافت رایگان جزوه رایتینگ و ایده پردازی سایمون

جزوه های ایلتس سایمون شامل جزوه سمپل های تسک 1، سمپل های تسک 2، و جزوه های ایده پردازی هست که به ترتیب در لینک های زیر برای دانلود رایگان در دسترس هستند:

IELTS Writing Task 1 – Band 9.0 Collection_Simon .pdf – 1.6 MB

IELTS Writing Task 2 Samples_Simon.pdf – 1.1 MB

Simon-Writing-Task2-Samples.pdf – 257 KB

Simon.Ideas.for.Writing.www.ielts2.com.pdf – 576 KB

موارد آموزش داده شده در این جزوه ها

در جزوه آیلتس سایمون، تکنیک ها و راهکارهای مفید برای بهبود مهارت های زبانی، اصطلاحات رایج، نکات گرامری و نحوه حل سوالات مختلف آزمون آیلتس به صورت جامع و کامل شرح داده شده است. همچنین، این جزوه شامل تمرینات و پاسخ های نمونه برای هر بخش از آزمون است که به زبان آموزان کمک می کند تا با شیوه نگارش سوالات و پاسخ های درست آشنا شوند.

جزوه آیلتس سایمون به دلیل شامل بودن مطالب کامل و جامع، تمرینات و پاسخ های نمونه، تکنیک های مفید و کاربردی و نکات ضروری برای آزمون، به عنوان یکی از منابع مفید و تاثیرگذار برای آمادگی در آزمون آیلتس شناخته می شود.

.

خرید کتاب رایتینگ سایمون

بعضی از زبان آموزان تسلط کافی بر فرمت pdf نداشته و و اصرار بر خریداری آن به صورت چاپی و hard copy را دارند که خوشبختانه این کتاب مفید و معتبر برای آمادگی در بخش نوشتاری آزمون آیلتس در این فرمت هم در دسترس هست. برای خرید این کتاب در ایران، شما می توانید به دو صورت زیر عمل کنید:

1. خرید کتاب به صورت آنلاین: می توانید از فروشگاه های آنلاین معتبر مانند ترب(torob.com)، سایت www.zaban.shop، سایت www.oketab.com، و انتشارات معتبری همچون انتشارات جنگل (شماره تماس: ۵۴۱۱۳-۰۲۱) یا انتشارات رهنما (شماره تماس: 66467426 پیش شماره 021) در تهران و شهرستان ها به سادگی کتاب رایتینگ سایمون را سفارش دهید و به آدرس پستی خود یا با پیک تحویل بگیرید.

2. خرید به صورت حضوری: اگر قصد دارید کتاب را به صورت حضوری خریداری کنید، می توانید به کتابفروشی های معتبر و نمایندگی های فروش کتاب در شهر خود مراجعه کنید و این کتاب را خریداری کنید. این کتاب معمولا در انتشارات بزرگ تر و معتبر تر موجود هست بنابراین در “شهر کتاب ها” یا مکان هایی اینچنینی که صرفا دید مالی و فروش بالا به کتاب دارند بدنبال این کتاب نباشید و حتما قبل از حرکت از وجود آن مطمئن شوید.

لازم به ذکر است که قبل از خرید، بهتر است قیمت ها و شرایط فروش را در فروشگاه ها و کتابفروشی های مختلف مقایسه کنید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید. فقط به قیمت توجه نکنید چون کیفیت کاغذ، صحافی و عمر کتاب در انتشارات مختلف بسیار متغیر هست. همچنین میتوانید با عضویت در گروه تلگرام ما که نشانی آن در زیر آمده این کتاب یا دیگر منابع آیلتس را به صورت دست دوم درخواست کنید یا اگر کتابی برای فروش دارید به همین ترتیب آگهی بفرمایید.

.

دانلود منابع رایتینگ سایمون – همراه ما باشید

برای دانلود هزاران منبع به روز آیلتس و زبان انگلیسی در کانال دانلودی تلگرام ما به نشانی (https://t.me/ielts2official) و گروه آیلتسی ما در تلگرام (https://t.me/ielts2Group) همراه باشید.