1200 لغت پرتکرار لیسنینگ آیلتس pdf

1200 لغت پرتکرار لیسنینگ آیلتس pdf

1200 لغت پرتکرار لیسنینگ آیلتس pdf

دانلود 1200 لغت پرتکرار لیسنینگ آیلتس pdf

دانش واژگان و دایره لغات در بخش لیسنینگ همانند بخش های دیگر بسیار کلیدی است و تاثیر مستقیم بر روی نمره خواهد داشت. با اینهمه دامنه واژگان در این مهارت محدود تر بوده و در سنحش با مهارت ریدینگ در سطح پایین تری قرار دارند. نمره  نهایی در بخش لیسنینگ توسط 3 عامل (1) دانش لغات، (2) مهارت و توانایی شناسایی و درک لغات و جمله ها و (3) درک سوالات مطرح شده و توانایی پیوند دادن اطلاعات شنیده شده و یافتن پاسخ درست تعیین میشود.

برای دانلود هزاران منبع به روز آیلتس و زبان انگلیسی در کانال های دانلودی ما در تلگرام به نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2download) همراه باشید.  

آشنایی با واژگان متداول در بخش لیسنینگ میتواند شانس شرکت کنندگان را در بدست آوردن یک نمره مناسب بهبود ببخشید. با همین هدف در اینجا فهرستی از 1200 واژه ضروری از متداول ترین واژگان در بخش لیسنینگ آیلتس را برای دانلود در دسترس علاقمندان گرامی قرار میدهیم.

.

✅ دانلود جزوه 1200 لغت پر تکرار در لیسنینگ آیلتس + ترجمه فارسی

لینک دانلود / دانلود ترجمه فارسی / دانلود تلگرام

.

✅ دانلود جزوه 1700 لغت ضروری لیسنینگ آیلتس

لینک دانلود / دانلود تلگرام

.

تلفظ 1200 لغت پرتکرار لیسنینگ آیلتس (پارت اول)

دانلود فایل

.

تلفظ 1200 لغت پرتکرار لیسنینگ آیلتس (پارت دوم)

 

دانلود فایل

.

لیسنینگ آیلتس معمولا شامل چه موضوعاتی هست؟

بخش Listening (شنیداری) در آزمون آیلتس شامل تنوع چشمگیری از موضوعات است و هدف از آن سنجش توانایی شما در فهمیدن و درک مطلب صوتی می باشد. 1200 لغت پرتکرار لیسنینگ آیلتس در واقع مربوط به تاپیک های بسیار متنوعی هستند. موضوعاتی که در بخش Listening آیلتس ممکن است مورد ارزیابی قرار گیرند، شامل موارد زیر است:

1. مکالمات روزمره: سوالات ممکن است بر اساس مکالمات روزمره بین دو نفر، مثل مکالمه در مغازه، رستوران، هتل یا اداره‌ای مشخص باشد.

2. گفتگو ها: بخشی از گفتگو با افراد مختلف، مثلاً اساتید، دانشجویان، کارمندان و ….

3. سخنرانی ها: می توانید برخی از سخنرانی ها را درباره موضوعات متنوعی مانند علم، فناوری، هنر، تاریخ، سیاست و غیره شنوا کنید.

4. اعلان ها و آگهی ها: شما ممکن است با شنیدن اعلان‌ها و آگهی‌ها در محل های عمومی مانند فرودگاه، ایستگاه راه آهن، تئاتر و غیره سروکار داشته باشید.

5. برنامه های تلویزیونی یا رادیویی: ممکن است بخشی از پادکست، برنامه رادیویی یا قسمتی از یک برنامه تلویزیونی را گوش کنید و سوالات مربوطه را پاسخ دهید.

6. پرسش و پاسخ: ممکن است بخشی از بخش Listening شامل پرسش و پاسخ کوتاه باشد، که شما باید به سوالات با جواب‌های کوتاه یا تک کلمه‌ای پاسخ دهید.

مهمترین نکته این است که در طول آزمون آیلتس، موضوعات مختلفی در بخش Listening قرار می‌گیرند و این موضوعات می‌توانند از زمینه‌های مختلفی مثل فرهنگ، آموزش، تاریخ، علم، مسافرت، روابط انسانی و غیره باشند. بنابراین، به نظر منطقی به نظر میرسد تا در طول آمادگی برای آزمون آیلتس با گوش دادن به پادکست‌ها، فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی با موضوعات مختلف مهارت شنیداری خود را تقویت کنید.

.

نگاهی به فهرست 1200 لغت پرتکرار لیسنینگ آیلتس

دسته بندی بسیار حرفه ای و کوتاه اما موثر بودن این فهرست عامل محبوبیت این جزوه از زمان انتشار آن می باشد و در اینجا بخشی از فهرست 1200 لغت پرتکرار لیسنینگ آیلتس را با هم میبینیم.

1200 لغت پرکاربرد لیسنینگ آیلتس

.

✅ دانلود جزوه پارافریز تست های لیسنینگ کمبریج آیلتس 7 تا 11:

بحز جزوه 1200 لغت پرتکرار لیسنینگ آیلتس، مجموعه های ارزشمند دیگری در خصوص پارافریز لغات لیسنینگ های آیلتس در سوال و معادل های آن ها در متن فایل صوتی وجود دارد که در اینجا برای دانلود رایگان در دسترس هستند:

✅ Paraphrase_Listening_Cambridge_IELTS_7_(www.ielts2.com).pdf - 841 KB
✅ Paraphrase_Listening_Cambridge_IELTS_8_(www.ielts2.com).pdf - 839 KB
✅ Paraphrase_Listening_Cambridge_IELTS_9_(www.ielts2.com).pdf - 840 KB
✅ Paraphrase_Listening_Cambridge_IELTS_10_(www.ielts2.com).pdf - 841 KB
✅ Paraphrase_Listening_Cambridge_IELTS_11_(www.ielts2.com).pdf - 837 KB

.

1200 لغت پرتکرار لیسنینگ آیلتس – مطالب پیشنهادی

در اینجا درباره یکی از مهمترین جزوه های لغت لیسنینگ آیلتس صحبت کردیم اما مطالب تکمیلی بسیار خوب دیگری هم در همین سایت وجود دارد که پیشنهاد میکنیم نگاهی به آن ها داشته باشید:

جزوه لغات دسته بندی شده موضوعی آیلتس

مقایسه دقیق آیلتس و تافل از نظر دشواری و محتوا

آموزش تصویری کاربرد انواع حروف اضافه زمان و مکان