جستجو

دانلود Oxford English Grammar Course

دانلود Oxford English Grammar Course

دانلود pdf کتاب Oxford English Grammar Course سطح intermediate

این 3 جلد طبقه بندی شده آموزش و تمرین گرامر از نویسنده نام آشنا مایکل سوان(Michael Swan) نویسنده کتاب معتبر و برجسته Practical English Usage هستند و توسط انتشارات آکسفرد منتشر شده اند. برای دانلود کتاب های آموزش گرامر زبان انگلیسی نوشته شده به زبان فارسی صفحه مربوطه در همین سایت را دنبال بفرمایید.

این جلد از کتاب در 22 بخش و بیش از 400 صفحه تنظیم شده و همانند بسیاری از دیگر کتاب های آموزشی دیگر انتشارات آکسفورد، شامل یک صفحه تدریس ساده و قابل فهم و بلافاصله یک صفحه تمرین های مرتبط هست که پاسخ تمامی تمرین ها در پایان کتاب در دسترس می باشد.

در سطح میانی سرفصل هایی همچون زمان ها، حروف اضافه، جمله واره های موصولی، مجهول ها، نقل قول، ضمیر ها و حروف تعریف و ده ها سرفصل دستوری دیگر مناسب سطح intermediate برای زبان آموزان در نظر گرفته شده است.

.

لینک های دانلود رایگان  3 جلد کتاب Oxford English Grammar

✅ کتاب Oxford English Grammar Course سطح مقدماتی

✅ کتاب Oxford English Grammar Course سطح میانی

✅ کتاب Oxford English Grammar Course سطح پیشرفته

لینک دانلود پشتیبان در کانال تلگرام دانلود: 

https://t.me/ielts2download/1037

.

درباره این مجموعه آموزشی

کتاب‌های “Oxford English Grammar Course” یک مجموعه از کتاب‌های آموزشی گرامر انگلیسی است که توسط نویسنده‌های برجسته و نام آشنا، Michael Swan و Catherine Walter نوشته شده است. این مجموعه شامل سه کتاب است: کتاب اول برای سطوح مبتدی، کتاب دوم برای سطوح متوسط و کتاب سوم برای سطوح پیشرفته می باشد.

این کتاب‌ها به طور جامع و با شیوه ای جذاب به مباحث گرامر انگلیسی می‌پردازند و به دانشجویان کمک می‌کنند تا مفاهیم گرامری را درک کنند و مهارت‌های زبان انگلیسی خود را تقویت کنند. هر کتاب شامل تمرینات عملی، تمرینات تصحیح شده و فعالیت‌های گوناگون برای تقویت مهارت‌های گرامری و نوشتاری است.

دوره کتاب های گرامر آکسفورد به دلیل روش آموزشی ویژه خود و محتوای کامل و جامعی که دارد، یکی از منابع معتبر برای آموزش گرامر انگلیسی به عنوان زبان دوم یا خارجی محسوب می‌شود و برای دانشجویان، معلمان و افراد خودآموز میتواند بسیار مفید باشد.

 

کلام پایانی

در اینجا درباره دانلود Oxford English Grammar Course صحبت شد و لینک دریافت رایگان در دسترس قرار داده شد. برای دانلود هزاران کتاب ارزشمند زبان انگلیسی در کانال تلگرام ما(https://t.me/ielts2download) همراه باشید.

  

  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید

  

error: Content is protected !!

بهترین زمان برای یادگیری...

فرصت را از دست ندهید و در کلاس‌های نیمه خصوصی آیلتس ثبت نام کنید. شروع کلاس‌ها از هفته اول مردادماه با 20% تخفیف

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن زیر تماس حاصل کنید و اخبار آیلتس 2 را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.