بخش خرید و فروش کتاب های دست دوم آیلتس

بخش خرید و فروش کتاب های دست دوم آیلتس

بخش خرید و فروش کتاب های دست دوم آیلتس

بخش خرید و فروش کتاب های دست دوم آیلتس

بسیاری از کتاب های زبان آموزان آیلتس و تافل پس از برگزاری آزمون همچنان کیفیت مناسبی داشته و برای زبان آموزان دیگر قابل استفاده است. به ویژه آنکه برخی از زبان آموزان بنا به عادت در داخل کتاب های خود کوچکترین نوشته ای وارد نکرده یا با رها کردن دوره های خود برخی از کتاب های آن ها کاملا دست نخورده باقی میماند.

برای اطلاع از اینکه کدام کتاب ها برای آزمون آیلتس شما میتوانند موثر تر باشند فهرست بهترین منابع آیلتس را بازدید بفرمایید.

در این برگه تمامی کسانی که بدنبال خرید یا فروش کتاب های مرجع آیلتس و تافل هستند میتوانند با وارد کردن اطلاعات مربوط به کتاب مورد نظر و شماره تماس در بخش دیدگاه ها دیگران را از وجود کتاب های خود آگاه نمایند. ایشان همچنین میبایست پس از فروش کتاب ها، سرپرستان سایت را برای برداشتن فهرست از بخش دیدگاه ها آگاه نمایند.

چهارچوب نگارش فهرست کتاب ها

پیشنهاد میکنیم اطلاعات کتاب های خود را بصورت زیر وارد فرمایید:

1. نام روی جلد کتاب بصورت کامل

2. سال چاپ، ویراش و انتشارات

3. بهای پیشنهادی

4. همراه داشتن یا نداشتن CD ROM و CD/DVD

5. کهنه یا نو بودن و میزان یادداشت ها و پاسخ های نوشته شده

6. شماره همراه یا رایانامه(email)

هشدار!

زبان آموزان گرامی میبایست آگاه باشند سایت ielts2.com در این بده بستان سود و بهره ای نبرده و تنها در راستای بهره گیری دوباره از کتاب های دست دوم و پاسداشت منابع طبیعی این گزینه را پیشکش ایشان کرده است. از این رو تمامی مسئولیت خرید و فروش، در دسترس قرار دادن شماره تلفن/رایانامه و همچنین پرداخت ها بر دوش خود زبان آموزان و نه دست اندرکاران این سایت خواهد بود.

پیروز باشید

.

بخش خرید و فروش کتاب های دست دوم آیلتس – همراه باشید

کانال دانلودی تلگرام (https://t.me/ielts2official) و گروه آیلتس (https://t.me/ielts2Group) ما راهنمای شما عزیزان و پاسخگوی سوالات در مسیر آیلتس خواهد بود.