دانلود کتاب IELTS Target 5 آیلتس جنرال (سطح Pre-Intermediate)

دانلود کتاب IELTS Target 5 آیلتس جنرال

دانلود کتاب IELTS Target 5 آیلتس جنرال

کتاب IELTS Target 5 آیلتس جنرال

کتاب IELTS Target 5  در 15 فصل ( همچنین 5 فصل تکمیلی آکادمیک) به آموزش مهارت های مورد نیاز برای آیلتس جنرال میپردازد. سطح این کتاب پایین تر از دیگر کتاب هایی است که معمولا در فهرست بهترین کتاب های آیلتس قرار دارند و در سطح پیش متوسط یا Pre-intermediate میباشد. در هر فصل این کتاب به تمامی مهارت های اصلی آیلتس(لیسنینگ، ریدینگ، رایتینگ و اسپیکینگ) بهمراه بخش هایی درباره واژگان پرداخته میشود.

برای دانلود هزاران منبع به روز آیلتس و زبان انگلیسی در کانال های دانلودی ما در تلگرام به نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2download) همراه باشید.  

.

دانلود کتاب IELTS Target 5 آیلتس جنرال با فایل صوتی

دانلود کتاب / دانلود فایل صوتی

 

گذرواژه این فایل: www.ielts2.com

.

سطح نمره 5 آیلتس به چه معنایی هست؟

نمره 5 نمره کمی نیست! آزمون آیلتس جنرال در چهار بخش اصلی تقسیم می‌شود: شنیداری (Listening)، خواندن (Reading)، نوشتن (Writing) و صحبت کردن (Speaking). هدف اصلی شما با داشتن هدف ۵ برای آیلتس جنرال، درک دقیق و ارتقای مهارات زبان انگلیسی است. به عنوان مثال، در بخش شنیداری باید قادر باشید به تفاهم و تفسیر فایل‌های صوتی مختلف، از جمله مکالمات روزمره و سخنرانی‌ها. در بخش خواندن باید قادر به خواندن و تفسیر متن‌های گوناگون با تمرکز بر موضوعات متنوع و پاسخگویی به سوالات مرتبط با آن‌ها. در بخش نوشتن باید توانایی نگارش مقاله‌ها، اشعار، نامه‌ها و توصیفی از یک نمودار یا نمونه دیگر را داشته باشید. در آخر، در بخش صحبت کردن باید قادر به بحث و گفتگو در مورد موضوعات متنوع با رعایت قواعد دستوری و گرامری باشید. برای رسیدن به امتیاز ۵، باید بتوانید مفاهیم اساسی زبان را درک کنید و از آن‌ها به خوبی استفاده کنید، اما هنوز نیاز به تقویت بیشتری داشته باشید. برای دستیابی به این هدف، می‌توانید از کتاب‌ها و منابع مختلف آموزشی آیلتس استفاده کنید و با تمرین‌های مستمر، مهارت‌های زبانی خود را تقویت کنید.

.

کتاب IELTS Target 5 آیلتس جنرال – بیشتر بخوانید:

بانک دانلود بهترین منابع آیلتس و تافل♥

دانلود کتاب ۶٫۵ – ۵٫۵ IELTS for Academic Purposes با کیفیت بالا

دانلود ۶ سری امتحان آزمایشی آیلتس از کتاب IELTS for Academic Purposes

دانلود کتاب IELTS Express Intermediate