تجربه برگزاری آزمون آیلتس دانشگاه آزاد – 23 خرداد 1394

تجربه برگزاری آزمون آیلتس دانشگاه آزاد

تجربه برگزاری آزمون آیلتس دانشگاه آزاد

تجربه برگزاری آزمون آیلتس دانشگاه آزاد

از آنجایی که بسیاری از زبان آموزان برای نام نویسی در مراکز برگزاری آزمون آیلتس بدنبال بهترین مرکز با کمترین مسائل جانبی و منصفانه و عادلانه ترین نمره دهی هستند تصمیم گرفتیم از این پس تجربه های تمامی زبان آموزانی که در آزمون های اصلی آیلتس شرکت داشته اند را در ielts2.com منتشر کنیم تا در دسترس زبان آموزان و علاقمندان قرار گیرد.

دوستان عزیز برای دریافت جدیدترین نمونه سوالات آیلتس pdf گزارش شده از سنترهای ایرانی لطفا صفحه مربوطه را دنبال بفرمایید.

تجربه آزمون آیلتس جنرال در دانشگاه آزاد در تاریخ 23 خرداد 1394

آقای محمد شال فروش یکی از زبان آموزان شرکت کننده در کلاس های خصوصی آیلتس از زمستان 1393 تا پایان بهار 1394 بوده اند. ایشان تجربه آزمون آیلتس خود در مرکز آیلتس دانشگاه آزاد(به نشانی: تهران، خیابان حافظ، پایین تر از تقاطع جمهوری، روبروی تالار بورس، ساختمان فرهیختگان، طبقه چهارم) در تاریخ 23 خرداد 1394 را اینگونه توصیف میکنند:

  •  گرچه هدفون در این مرکز موجود نبود، برای هر 3 تا 5 نفر یک بلندگو در نظر گرفته شده بود و کوچکترین مشکلی از نظر شنیدن صدا در بخش لیسنینگ وجود نداشت.
  • هیچ مشکلی از نظر ناهماهنگی در مرکز  و از دست رفتن زمان در بخش های گوناگون به ویژه بخش رایتینگ وجود نداشت.
  • اگزیمنر یا آزمون گیرنده های بخش اسپیکینگ ایرانی بوده ولی رفتاری کاملا محترمانه داشتند و مشکلی از نظر رفتار یا منش خصومت آمیز به چشم نخورد.
  • سطح دشواری بخش لیسنینگ و بخش ریدینگ در این آزمون به هیچ وجه بالاتر از سطح کتاب های سری آیلتس کمبریج نبوده و از نظر دشواری با این سری تست ها برابری میکردند.

.

تجربه برگزاری آزمون آیلتس دانشگاه آزاد – همراه باشید

کانال دانلودی تلگرام (https://t.me/ielts2official) و گروه آیلتس (https://t.me/ielts2Group) ما راهنمای شما عزیزان و پاسخگوی سوالات در مسیر آیلتس خواهد بود.