نمونه رایتینگ آیلتس آکادمیک Task 1 – جدول Table

نمونه رایتینگ آیلتس آکادمیک Task 1 - جدول Table

نمونه رایتینگ آیلتس آکادمیک Task 1 – جدول Table

نمونه رایتینگ آیلتس آکادمیک Task 1 – جدول Table

در بالا نمونه ای از سوال رایتینگ آیلتس آکادمیک بخش اول Task 1 که یک جدول می باشد آورده شده است. در این دست پرسش ها از شرکت کننده در آزمون خواسته میشود با گزینش ویژگی های اصلی دانسته های موجود، چکیده ای در حدود 150 واژه نوشته و در صورت امکان همسنجی یا مقایسه هایی را در میان داده ها انجام دهد. جدیدترین نمونه رایتینگ های تسک 1 آیلتس آکادمیک را میتوانید در www.ielts2.com دانلود بفرمایید.  

تمامی منابع سایت به همراه هزاران کتاب دیگر در بزرگترین کانال های دانلود زبان انگلیسی و آیلتس در تلگرام با نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2download) در دسترس شما عزیزان می باشد. 

.

آموزش رایتینگ ایلتس سایمن، تسک 1 جدول

دانلود مجموعه کامل ویدئوهای آموزشی سایمن

.

روش نوشتن رایتینگ تسک 1 آیلتس نوع جدول یا Table

در رایتینگ تسک 1 آیلتس، نوع جدول به صورتی است که شما باید اطلاعات موجود در جدول را مشخص کرده و توصیف کنید. در این نوع ترکیبی، شما باید همزمان از دو نمودار استفاده کنید و اطلاعات را از هر دو نمودار استخراج کنید.

برای شروع، در قسمت مقدمه باید جدول را معرفی کنید و اطلاعات کلی درباره آن ارائه دهید. به عنوان مثال، می‌توانید تعداد ستون‌ها و ردیف‌ها را ذکر کنید و توضیح دهید که جدول درباره چه موضوعی است.

سپس، باید به تفصیل به توضیح اطلاعات موجود در جدول بپردازید. برای این کار، می‌توانید به تغییرات زمانی، الگوها و روندهای مشاهده شده در جدول اشاره کنید. همچنین، می‌توانید برخی از اطلاعات را با یکدیگر مقایسه کنید و تفاوت‌ها و الگوهای مشترک را بیان کنید.

در پایان، باید یک جمع بندی کوتاه ارائه دهید و به طور خلاصه به اطلاعات مهم در جدول اشاره کنید.به طور کلی، در نوع جدول در رایتینگ تسک 1 آیلتس، شما باید اطلاعات موجود در جدول را توصیف کنید و با استفاده از الگوها و تفاوت‌های مشاهده شده، تحلیلی دقیق از اطلاعات ارائه دهید.

.

نمونه رایتینگ تسک 1 نوع جدول یا Table

نمونه رایتینگ آیلتس آکادمیک Task 1 - جدول Table

IELTS Writing Task 1 Table Model Answer

.

نمونه رایتینگ آیلتس آکادمیک Task 1، جدول Table – بیشتر بخوانید:

آموزش گام به گام نوشتن رایتینگ تافل آیلتس Task 2

جدول، نمودار، و گراف رایتینگ آیلتس آکادمیک Task 1

دانلود کتاب رایتینگ آیلتس تافل با ۱۸۵ نمونه Essay