دانلود کتاب Instant IELTS

دانلود کتاب Instant IELTS

دانلود کتاب Instant IELTS

دانلود کتاب Instant IELTS

کتاب Instant IELTS به گونه ای که از نام آن میتوان دریافت مجموعه ای کوچک اما سودمند و پربازده برای آموزش هر چهار مهارت آزمون آیلتس از انتشارات کمبریج می باشد. این کتاب در تنها 126 صفحه به آموزش بخش های لیسنینگ، رایتینگ و ریدینگ آیلتس آکادمیک و جنرال پرداخته و برای هر دوی این آزمون ها مناسب میباشد.

این کتاب یکی از هزاران کتاب موجود در زمینه آزمون آیلتس هست. در سایت www.ielts2.com فهرست بهترین منابع آزمون آیلتس IELTS جهت مطالعه خودخوان یا Self Study برای دانلود رایگان هم در دسترس می باشند. پیشنهاد میکنیم حتما از این فهرست به روز و کارآمد بازدید بفرمایید.

.

دانلود مستقیم این کتاب 126 صفحه ای با حجم 31.6 مگابایت:

download Foto

 

دانلود مستقیم فایل های شنیداری این کتاب با حجم 51.6 مگابایت:

download Foto

 

گذرواژه این فایل: www.ielts2.com

.

درباره کتاب Instant IELTS

کتاب “Instant IELTS” یک منبع آموزشی مفید و کامل برای آمادگی در آزمون IELTS (International English Language Testing System) است. این کتاب به صورت جامع و سازمان‌یافته طراحی شده است تا به داوطلبان کمک کند تا مهارت‌های زبان انگلیسی خود را بهبود بخشند و بهترین عملکرد را در آزمون IELTS داشته باشند.

“Instant IELTS” شامل تمرین‌ها، نمونه سوالات، راهنمایی‌ها و نکات مفیدی است که به داوطلبان کمک می‌کند تا با ساختار آزمون IELTS آشنا شوند و به بهبود مهارت‌های خواندن، نوشتن، شنیداری و صحبت کردن خود بپردازند. این کتاب همچنین شامل راهنمایی‌هایی برای استفاده از منابع آموزشی دیگر و تکنیک‌های موثر برای آمادگی در آزمون IELTS است.

با استفاده از “Instant IELTS”، داوطلبان می‌توانند به صورت خودآموز و سریع به مهارت‌های لازم برای قبولی در آزمون IELTS دست یابند و خود را برای چالش‌های این آزمون آماده کنند. این کتاب مناسب برای هر کسی است که قصد دارد در آزمون IELTS شرکت کند و به نمره‌ی مورد نظر خود دست یابد.

.

دانلود کتاب Instant IELTS – همراه باشید

کانال دانلودی تلگرام (https://t.me/ielts2official) بهترین کانال تلگرام برای دانلود جدیدترین منابع آیلتس