دانلود مجموعه اصطلاح های متداول آمریکایی

دانلود مجموعه اصطلاح های متداول آمریکایی

دانلود مجموعه اصطلاح های متداول آمریکایی

دانلود مجموعه اصطلاح های متداول آمریکایی

گاهی درک شنیده ها در فیلم و سریال هایی که از الگوهای رسمی و همیشگی زبان انگلیسی پیروی نمیکنند برای زبان آموزانی که سال ها در آموزشگاه ها یا بصورت خودخوان سرگرم آموختن زبان بوده اند بسیار دشوار میشود و ایشان را دلسرد میکند. خوشبختانه مجموعه هایی با الگوهای گوناگون به گردآوری چنین اصطلاح ها و تکه کلام هایی کوشش کرده اند که در بازار کتاب یا در اینترنت برای خریداری و دانلود در دسترس هستند. در زیر چنین مجموعه ای در 10 صفحه از کاربردی ترین اصطلاح ها را خواهید یافت.

تمامی منابع سایت به همراه هزاران کتاب دیگر در بزرگترین کانال های دانلود زبان انگلیسی و آیلتس در تلگرام با نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2download) در دسترس شما عزیزان می باشد. 

.

دانلود مجموعه اصطلاح های متداول آمریکایی – لینک دانلود مستقیم

دانلود مستقیم مجموعه 10 صفحه ای Slang های متداول آمریکایی به حجم 337 کیلوبایت:

download Foto

 

.

✅ دانلود مجموعه 500 اصطلاح خیابانی (Slang) از سری آموزشی یودمی با نام کامل Udemy 500 American Slang مجموعا به حجم 7.5 گیگابایت:

دانلود بخش اول

دانلود بخش دوم

دانلود بخش سوم

دانلود بخش چهارم

🔓 گذرواژه: www.ielts2.com

.

چند اصطلاح های متداول آمریکایی

1. “Break a leg”: این اصطلاح به معنی آرزوی موفقیت و شانس خوب است، به‌طور خاص در عملکرد های تئاتری و نمایشی به‌کار می‌رود. برای مثال: “You have an exam today? Break a leg!”

2. “Piece of cake”: این اصطلاح به معنی چیزی بسیار آسان و ساده است. مثلاً: “The test was a piece of cake.”

3. “Under the weather”: این اصطلاح برای اشاره به احساس بدنی ناخوشایند یا بدحالی به‌کار می‌رود، معمولاً وقتی کسی کمی بیمار یا خسته است.

4. “Hit the hay”: این اصطلاح به معنی رفتن به خوابیدن است. برای مثال: “I’m exhausted. I’m going to hit the hay early tonight.”

5. “Cost an arm and a leg”: این اصطلاح برای اشاره به یک چیز خیلی گران و گرون قیمت استفاده می‌شود. مثال: “The new car costs an arm and a leg.”

این تنها چند مثال از اصطلاحات متداول آمریکایی هستند. اما مهمترین نکته این است که در زمینه یادگیری اصطلاحات و عبارات زبانی، مطالعه و استفاده مستمر و عملی از آن‌ها بسیار موثرتر از حفظ کردن معانی آن‌ها بدون توجه به معنای گستره تر آن هاست.

.

دانلود مجموعه اصطلاح های متداول آمریکایی – مطالب پیشنهادی

دانلود سری کمبریج آیلتس جلد 1 تا 18

دانلود خودآموز ویدئویی رایگان 4 مهارت آیلتس

دانلود 1000 صفحه سوالات واقعی آیلتس از سراسر جهان