دانلود مجموعه آمادگی Study English IELTS Preparation

دانلود مجموعه آمادگی Study English IELTS Preparation

دانلود مجموعه آمادگی Study English IELTS Preparation

دانلود مجموعه آمادگی Study English IELTS Preparation

مجموعه خودآموز آیلتس study English یکی از مجموعه های تخصصی ویدیویی آموزش آیلتس است که از سطح متوسط در فیلم های آموزشی 20 دقیقه ای تدریس میشود. این ویدیوها لهجه استرالیایی داشته و هریک برپایه یک موضوع کلی بهمراه توضیحات دقیق و مثال های مناسب است. این ویدیوها موضوعات گوناگونی همچون گرامر آیلتس، واژگان آیلتس در حوزه های گوناگون، تکنیک های ریدینگ، چینش و نگارش رایتینگ آیلتس و همچنین بخش های اصلی مصاحبه یا اسپیکینگ آیلتس و بسیاری از دیگر موضوعات مربوط به آزمون آیلتس را شامل میشود.

برای دانلود هزاران منبع به روز آیلتس و زبان انگلیسی در کانال دانلودی تلگرام ما به نشانی (https://t.me/ielts2official) و گروه آیلتسی ما در تلگرام (https://t.me/ielts2Group) همراه باشید.  

.

بسیاری از ویدیوهای پکیج آمادگی آیلتس Study English IELTS Preparation پیشتر در سایت ielts2 بصورت تک تک و گلچین شده و بهمراه توضیحات کامل برای دانلود در دسترس قرار گرفت. از مردادماه 1396 مجموعه کامل  Study English برای دیدن بر روی وبسایت با سرعت بارگزاری بالا در دسترس قرار میگیرد.

.

دیدن یک ویدئو از این مجموعه: 

.

#دانلود_مستقیم_با_سرعت_بالا پارت اول مجموعه Study English IELTS Preparation به همراه Transcript و تمرین ها دربرگیرنده 26 ویدئو با کیفیت بالا به حجم 900 مگابایت:

 

 

گذرواژه بازگشایی این فایل: www.ielts2.com

.

#دانلود_مستقیم_با_سرعت_بالا پارت دوم مجموعه Study English IELTS Preparation به همراه Transcript و تمرین ها دربرگیرنده 26 ویدئو با کیفیت بالا به حجم 922 مگابایت:

 

 

گذرواژه بازگشایی این فایل: www.ielts2.com

.

#دانلود_مستقیم_با_سرعت_بالا پارت سوم مجموعه Study English IELTS Preparation به همراه Transcript و تمرین ها دربرگیرنده 26 ویدئو با کیفیت بالا به حجم 999 مگابایت:

 

 

گذرواژه بازگشایی این فایل: www.ielts2.com

.

درباره مجموعه Study English IELTS Preparation

مجموعه Study English IELTS Preparation یک مجموعه آموزشی برای آماده شدن برای آزمون IELTS است که توسط بخش آموزشی رادیو استرالیا تولید شده است. این مجموعه شامل ۱۷ قسمت و هر قسمت درباره یکی از مهارت های زبان انگلیسی (شنیداری، خواندن، نوشتن و صحبت کردن) صحبت می کند.

این مجموعه شامل تمرینات، فایل های صوتی و ویدئوهای آموزشی است که به شما کمک می کند تا مهارت های زبان انگلیسی خود را در حد مورد نیاز برای آزمون IELTS افزایش دهید. همچنین، در این مجموعه، راهکارهایی برای ارتقای مهارت های خود در هر بخش از آزمون IELTS ارائه شده است.

بخش های مختلف مجموعه Study English IELTS Preparation شامل:

1. Introduction to IELTS
2. Listening
3. Reading
4. Writing Task 1
5. Writing Task 2
6. Speaking Part 1
7. Speaking Part 2
8. Speaking Part 3
9. Vocabulary for IELTS
10. Grammar for IELTS
11. Pronunciation for IELTS
12. Exam Strategies
13. Practice Tests
14. Sample Interviews
15. Model Essays
16. Model Letters and Reports
17. Model Speaking Tests

با استفاده از مجموعه Study English IELTS Preparation، می توانید بهترین عملکرد خود را در آزمون IELTS داشته باشید و به راحتی نمره مورد نظر خود را در این آزمون بگیرید.

.

دانلود مجموعه آمادگی Study English IELTS Preparation – مطالب پیشنهادی

دانلود سری کمبریج آیلتس جلد 1 تا 18

خودآموز ویدئویی رایگان 4 مهارت آیلتس

1000 صفحه سوالات واقعی آیلتس از سراسر جهان