بهترین ایستگاه رادیویی برای تقویت زبان

بهترین ایستگاه رادیویی برای تقویت زبان

بهترین ایستگاه رادیویی برای تقویت زبان

بهترین ایستگاه رادیویی برای تقویت زبان

ایستگاه های رادیویی یکی از بهترین منابع برای تقویت لیسنینگ و آشنایی با لهجه های گوناگون به ویژه لهجه استرالیایی و بریتیش برای امتحان آیلتس و در سطح پیشرفته زبان انگلیسی هستند. گویندگان رادیویی بجز صدای جذاب، فن بیان فوق العاده ای داشته و بهترین های حوزه خود هستند و بدون شک تمامی تلفظ ها و Intonation ها را به بهترین شکل ممکن رعایت میکنند. در اینجا کوشش داریم رادیوهای اینترنتی انگلیسی زبان جهان را به عنوان یک منبعی که کمتر به آن ها توجه شده به شما عزیزان معرفی کنیم. 

برای دانلود هزاران منبع به روز آیلتس و زبان انگلیسی در کانال های دانلودی ما در تلگرام به نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2download) همراه باشید.  

.

معرفی بهترین ایستگاه های رادیویی انگلیسی زبان

دانلود فایل

.

بهترین ایستگاه های رادیویی جهان برای تقویت زبان

در این متن، قصد داریم بهترین ایستگاه های رادیویی انگلیسی را معرفی کنیم. یکی از بهترین ایستگاه های رادیویی انگلیسی، “BBC Radio” است. این ایستگاه رادیویی معروف در سراسر جهان شناخته شده است و برنامه های متنوعی در زمینه های مختلف از جمله اخبار، موسیقی، و برنامه های تفریحی ارائه می دهد. برنامه های خبری آن بسیار حرفه ای و جامع هستند و از خبرنگاران معروف و مجرب استفاده می کنند. همچنین، BBC Radio برنامه های تحلیلی و بحث و گفتگو نیز دارد که به شما فرصت می دهد تا در مورد موضوعات مختلف با افراد دیگر نظرات خود را به اشتراک بگذارید.

ایستگاه رادیویی دیگری که می توانم به شما معرفی کنم “Classic FM” است. این ایستگاه رادیویی بیشتر برنامه های موسیقی کلاسیک را پخش می کند. اگر علاقه مند به موسیقی کلاسیک هستید، Classic FM بهترین انتخاب برای شماست. آنها همچنین برنامه های تحلیلی و گفت و گو در مورد موسیقی و هنر دارند که می توانید از آنها استفاده کنید.

ایستگاه رادیویی دیگری که باید به شما معرفی کنم “TalkSport” است. این ایستگاه رادیویی برنامه های ورزشی را پخش می کند و شما را در جریان آخرین اخبار و تحلیل های ورزشی قرار می دهد. اگر علاقه مند به ورزش هستید، TalkSport بهترین انتخاب برای شماست. آنها همچنین برنامه های مصاحبه با ورزشکاران و کارشناسان دارند که می توانید از آنها استفاده کنید.

به طور خلاصه، BBC Radio، Classic FM و TalkSport ایستگاه های رادیویی برتر انگلیسی هستند که برنامه های متنوعی در زمینه های مختلف ارائه می دهند. شما می توانید از این ایستگاه ها برای بهبود زبان انگلیسی خود و یافتن اطلاعات جدید استفاده کنید.

– BBC Radio: www.bbc.co.uk/radio
– Classic FM: www.classicfm.com
– TalkSport: talksport.com

.

درباره شبکه رادیویی ABC

شبکه رادیویی ABC که صفحه نخست وبسایت آن را در بالا و نشانی سایت آن را در پایین میبینید یکی از بهترین شبکه های رادیویی برای تقویت زبان انگلیسی در سطح پیشرفته و بهبود وضعیت مهارت شنیداری از پیشرفته به فراتر از پیشرفته یا از نمره 6.5 تا 7 آیلتس تا نمره 8 و 8.5 است.

http://www.abc.net.au/newsradio

برتری های شبکه رادیویی ABC

یکی از برتری های این شبکه در دسترس بودن جداگانه فایل های شنیداری و امکان گوش کردن فایل ها برای چندین و چند بار است. حتی با برپا کردن برخی نرم افزارها میتوان این فایل ها را دانلود کرد و بصورت ذخیره بر روی رایانه داشت. دیگر برتری این شبکه شباهت و همسانی بسیار زیاد فایل های شنیداری خبری این وبسایت با فایل های آموزشی آیلتس است.

این شباهت و همسانی هم از نظر لهجه و گونه صحبت کردن افراد و هم از نظر حوزه هایی که برنامه های رادیویی در باره آن هاست چشمگیر است. برای مثال موضوعاتی همانند محیط زیست، نوآوری در فناوری و دیگر تازه های از این دست که همواره در آزمون آیلتس و تافل به چشم میخورند. با توجه به در دسترس بودن فایل ها نیازی به شنیدن آگهی ها و اخبار تکراری که از ویژگی برنامه های رادیویی و شبکه های تلویزیونی است نبوده و براحتی میتوانید در مدت زمانی چند ماهه به صدها فایل در سطح و کیفیت آیلتس و به روز گوش فرا دهید و راه خود را برای دریافت یک نمره بسیار خوب در لیسنینگ آیلتس هموار کنید.

.

بهترین ایستگاه رادیویی برای تقویت زبان – بیشتر بخوانید:

دانلود سری کمبریج آیلتس جلد 1 تا 18

دانلود خودآموز ویدئویی رایگان 4 مهارت آیلتس

دانلود 1000 صفحه سوالات واقعی آیلتس از سراسر جهان