نمونه جواب نمره 9 آیلتس بخش Speaking

 نمونه جواب برای نمره کامل 9 آیلتس در بخش گفتاری Speaking

نمونه جواب برای نمره کامل 9 آیلتس در بخش گفتاری Speaking

نمونه جواب نمره 9 آیلتس بخش Speaking

نمونه جواب های بخش اسپیکینگ آزمون آیلتس برای نمره های بالا و کامل(8.5 تا 9) به اندازه نمونه هایی که برای نمره های پایین تر ارائه میشود در دسترس زبان آموزان نیست و بسیاری در انتخاب این منابع با مشکل روبرو هستند.

رویهمرفته در پایان راه آمادگی برای آزمون آیلتس، زبان آموزانی که بدنبال نمره بالای 7 در هر دو گونه جنرال و آکادمیک هستند باید چنین منابعی را تهیه کرده و مطالعه نمایند تا الگوی خوبی از پاسخ های بی عیب و نقص در ذهن داشته و بتوانند خود را با چنین الگوهایی همسو نمایند.

تمامی منابع سایت به همراه هزاران کتاب دیگر در بزرگترین کانال های دانلود زبان انگلیسی و آیلتس در تلگرام با نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2download) در دسترس شما عزیزان می باشد. 

.

نمره 9 اسپیکینگ آیلتس پارت سوم – ویدئوی رسمی idp

.

نمونه مصاحبه آیلتس نمره 8

.

نمونه مصاحبه آیلتس نمره 7

.

چطور پاسخ های بهتری در مصاحبه آیلتس داشته باشیم؟

برای داشتن پاسخ‌های بهتری در مصاحبه آیلتس، می‌توانید از راهکارهای زیر استفاده کنید:

1. نمونه سوالات دوره های قبل: مطالعه و آمادگی مناسب برای هر یک از بخش‌های مصاحبه آیلتس بسیار مهم است. فهمیدن بازدهی هر بخش و آشنایی با نمونه سوالات و الگوهای پاسخگویی به آنها، می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین پاسخ‌ها را ارائه دهید. کتاب های اکچوال و اپ آیلتس Assistant دو منبع خیلی خوب با آپدیت منظم از نمونه سوالات دوره های قبل یهستند و برای شمابسیار سودمند خواهند بود. 

2. تمرین و تمرکز: انجام تمرین‌های مکرر به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های لازم برای اسپیکینگ را تقویت کنید. تمرکز بر ارتقاء مهارات روان و قابل فهم بیان، استفاده صحیح از واژگان و اصطلاحات، و ارتباط منطقی در پاسخ به سؤالات می‌تواند بهبود بزرگی در پاسخ‌های شما به معنایی مصاحبه دهد. برای این کار میتوانید در گروه های آیلتس و زبان انگلیسی در تلگرام پارتنر یا هم آموز پیدا کنید یا در اپلیکیشن های آموزش زبان در بخش مربوطه پارتنر زبان خارجی درخواست کنید. 

3. جمع‌بندی مطالب: تنظیم و جمع‌بندی قوانین و نکات کلیدی و لغات و ساختارهای کاربردی قبل از شروع مصاحبه، به شما کمک می‌کند تا فشار روحی را کاهش دهید و بهترین پاسخ‌ها را به یاد داشته باشید. این نکته می‌تواند به شما در ترتیب مناسب پاسخ‌ها و ارائه دادن آنها با یک ساختار منظم و قابل فهم کمک کند.

4. مرور و بازخوانی: پس از اتمام مصاحبه، مرور و بازخوانی پاسخ‌های خود و تشخیص نقاط قوت و ضعف می‌تواند الهام بخش باشد. با ارزیابی پاسخ‌های خود می‌توانید در بخش‌هایی که نیاز به بهبود دارند، تمرکز و تمرین بیشتری داشته باشید.

5. تمرکز بر دستور زبان: در بخش اسپیکینگ، استفاده صحیح از ساختارهای گرامری و دستور زبانی مهم است. توجه به استفاده درست از زمان‌ها، حروف اضافه، صفت‌ها و قواعد دستور زبانی می‌تواند به خودباوری و درستی پاسخ‌های شما کمک کند.

6. تمرین با یک مدرس حرفه ای: دست کم یک ماه پیش از شرکت در آزمون اصلی حتما با یک مدرس اسپیکینگ کار کنید تا نکته ها و اصول را با شما تمرین کرده و ایرادهای بزرگ را به شما یادآوری کنید. اگر سطح پایین تر هست از چند ماه قبل تر این کلاس ها را استارت بزنید. پیشنهاد سایت www.ielts2.com به شما دوره های استاد زهرا امیدی برای اسپیکینگ آیلتس هست که در سال های اخیر نمره های 7 و 7.5 زیادی توسط زبان آموزان ایشان به دست آمده است. 

.

نمونه جواب نمره 9 آیلتس بخش اسپیکینگ – مطالب پیشنهادی

دانلود سری کمبریج آیلتس جلد 1 تا 18

دانلود خودآموز ویدئویی رایگان 4 مهارت آیلتس

دانلود 1000 صفحه سوالات واقعی آیلتس از سراسر جهان