دانلود کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS

دانلود کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS

دانلود کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS

دانلود کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS

کتاب آفیشال گاید انتشارات کمبریج حاصل تلاش نام های بزرگی همچون Pauline Cullen , Amanda French و Vanessa Jakeman  بوده و در فهرست بهترین منابع آیلتس آکادمیک و جنرال جای دارد. تمرین و تست زنی با این کتاب به تمامی شرکت کنندگان در این ازمون ها پیشنهاد میشود. تمرکز این کتاب بر توسعه و پیشبرد آموزش مهارت های اصلی و استراتژی های آزمون دادن است و به زبان آموز کمک میکند نمره یا band score خود را تا بالاترین میزان افزایش دهد.

تمرین های این کتاب بر پایه پژوهش و تحقیق های انجام شده بر روی پاسخ های واقعی و خطاهای شرکت کنندگان دوره های قبلی آیلتس است و در نتیجه خواندن آن زبان آموزان دوره های آینده را از خطاهایی همسان باز خواهد داشت. (تاریخ انتشار اولیه این نوشته: 29 جون 2015)

.

✅ دانلود رایگان pdf کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS با کیفیت بالا:

لینک دانلود / دانلود فایل صوتی / دانلود تلگرام

.

گذرواژه: www.ielts2.com

.

دانلود رایگان ویدئوهای آموزشی این کتاب با حجم 218 و 435 مگابایت:

دانلود ویدئوهای بخش اول  / لینک پشتیبان 1 / لینک پشتیبان تلگرام

دانلود ویدئوهای بخش دوم / لینک پشتیبان 1 / لینک پشتیبان تلگرام

.

گذرواژه این فایل ها: www.ielts2.com

.

درباره کتاب Barron’s IELTS Superpack

دوستان عزیز اصطلاح Superpack که برای کتاب بارونز استفاده میشود به معنی مجموعه کامل کتاب های بارونز برای آزمون آیلتس هست که شامل کتاب های زیر هست و به معنی یک کتاب جداگانه نیست. تک تک این کتاب ها را میتوانید در این لینک ها به صورت رایگان دانلود بفرمایید: 

Barron’s Essential Words for IELTS .pdf – 18.1 MB

✅ Barron’s_Essential_Words_For_IELTS_Audio .rar – 32.2 MB 

✅ Barron’s-Writing-for-IELTS .pdf – 32.0 MB

✅ Barrons IELTS_Practice_Exams_2010 .pdf – 10.8 MB

Audio Files Barrons 6 IELTS Practice Tests .rar – 114.4 MB

.

درباره کتاب Official Cambridge Guide to IELTS

راهنمای رسمی کمبریج برای آزمون آیلتس یک کتاب راهنمای جامع است که برای کمک به دانش‌آموزان در آماده‌سازی برای آزمون سیستم بین‌المللی زبان انگلیسی (IELTS) طراحی شده است. این کتاب توسط دانشگاه کمبریج منتشر شده است که به دلیل محصولات آموزش زبان با کیفیت بالا شناخته می‌شود.

این کتاب تمام چهار بخش آزمون آیلتس – شنیداری، خواندن، نوشتن و صحبت کردن – را پوشش می‌دهد و توضیحات دقیق، استراتژی‌ها و تمرینات عملی را ارائه می‌دهد تا دانش‌آموزان بتوانند مهارت‌های خود را بهبود بخشیده و نمره بالایی در آزمون کسب کنند. همچنین این کتاب شامل سوالات و پاسخ‌های نمونه است، همچنین فایل‌های صوتی برای بخش شنیداری.

راهنمای رسمی کمبریج برای آزمون آیلتس مناسب برای خودآموزی و استفاده در کلاس درس است، به همین دلیل یک منبع ارزشمند برای دانش‌آموزان است که در حال آماده‌سازی برای آزمون به تنهایی یا با کمک یک معلم هستند. این کتاب برای دانش‌آموزان با سطح متوسط تا پیشرفته زبان انگلیسی توصیه می‌شود.

روبهمرفته، این کتاب توسط هر دو معلم و دانش‌آموز به عنوان یک ابزار ضروری برای آماده‌سازی برای آزمون آیلتس به دلیل پوشش جامع محتوای آزمون و نکات عملی برای موفقیت، با ارزش شناخته شده است.

.

جمع بندی و سخن پایانی

همچنین در پایان میتوانید برای دریافت جدیدترین کتاب ها و جزوه های آیلتس در کانال دانلودی منابع آیلتس (https://t.me/ielts2official) و همچنین برای انجام تمرین های روزانه در گروه تست زنی آیلتس (https://t.me/ielts2Group) ما همراه باشید.