دانلود Longman Dictionary of Contemporary English (اندروید/IOS)

دانلود Longman Dictionary of Contemporary English برای اندروید و IOS

دانلود Longman Dictionary of Contemporary English

دانلود Longman Dictionary of Contemporary English برای اندروید

دوستان عزیز لینک دانلود مستقیم این دیکشنری برای ویندوز و اندروید در این پست در دسترس شما عزیزان قرار داده شده است. این لینک ها مربوط به آخرین نسخه های این دیکشنری هستند و هنوز نسخه جدیدی در دسترس نیست.

برای دانلود هزاران منبع به روز آیلتس و زبان انگلیسی در کانال های دانلودی ما در تلگرام به نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2download) همراه باشید.  

.

دانلود جدیدترین نسخه دیکشنری لانگمن برای کامپیوتر (نسخه 5) – لینک دانلود مستقیم

#دانلود_با_سرعت_بسیار_بالا این دیکشنری با حجم 2.2 گیگابایت

 

 

گذرواژه بازگشایی این فایل: www.ielts2.com

.

راهنمای راه اندازی این دیکشنری

بعد از کلیک بر روی فایل setup و نصب دیکشنری، فایل داخل پوشه crack که در تصویر نشان داده شده و نام آن Idoce5.exe می باشد را در پوشه ای در Drive C که دیکشنری در آن نصب شده کپی کرده و جایگزین فایل موجود با همین نام میکنیم. بعد از این جایگزینی دیکشنری بدون هیچ مشکلی اجرا خواهد شد.

.

برای دانلود نرم افزار کم حجم اندرویدی لانگمن Contemporary ورژن 5 و آخرین نسخه آن یعنی نسخه 9 آن با حجم تنها 24 مگابایت کافی است بر روی لینک های زیر کلیک فرمایید:

دانلود رایگان منابع آیلتس دیکشنری لانگمن برای اندروید و ios

✅ دانلود نسخه کم حجم 5 ام این دیکشنری برای اندروید:

لینک دانلود / دانلود پشتیبان تلگرام

 

.

دانلود Longman Dictionary of Contemporary English نسخه IOS

با عرض پوزش فعلا فایل در دسترس نیست اما از وبسایت sibapp در این نشانی قابل دریافت هست: 
https://sibapp.com/applications/ldoceped

.

آشنایی با جدیدترین نسخه دیکشنری لانگمن برای کامپیوتر (نسخه 5)

دانلود جدیدترین نسخه دیکشنری لانگمن برای کامپیوتر

دانلود رایگان این دیکشنری با حجم 2.17 گیگابایت

 

 

گذرواژه بازگشایی این فایل: www.ielts2.com

.

درباره دیکشنری Longman Dictionary of Contemporary English

دیکشنری لانگمن گزینه همیشگی حرفه ای های آموزش و فراگیری زبان انگلیسی و همراهی بی همتا برای علاقمندان به شرکت در آزمون های آیلتس و تافل و دیگر آزمون های دشوار زبان انگلیسی بوده است. ویژگی های دیکشنری قابل نصب بر روی گوشی های همراه هوشمند متفاوت از نسخه Desktop مجهز به DVD-ROM می باشد. در زیر به ارایه برخی اطلاعات درباره نسخه 5 دسکتاپ این دیکشنری برای ویندوز، مکینتاش و لینوکس پرداخته و 9 برتری Longman Dictionary of Contemporary English را مرور میکنیم:

.

1. این دیکشنری 230 هزار واژه و عبارت را به همراه معنی های آن ها به زبان انگلیسی در خود جای داده است و کمتر واژه کاربردی میتوان یافت که در این دیکشنری درج نشده باشد.

2. حجم بزرگ 165 هزار مثال برای نشان دادن هرچه دقیقتر شکل درست به کار گیری واژگان در جمله در این دیکشنری گنجانده شده است. همچنین بیش از 1 میلیون مثال در بخش corpus examples وجود دارد!

3. فهرست بسیار کابردی 2000 و 3000 واژه از پرکاربردترین واژگان انگلیسی نوشتاری و انگلیسی محاوره ای در این دیکشنری تعیین و علامتگذاری شده است.

4. بیش از 18 هزار هم معنی و متضاد و کلمات هم خانواده و مرتبط یا (Thesaurus) نیز برای پیوند دادن واژگان در ذهن زبان آموز در این دیکشنری اضافه شده است.

5. فهرست واژگان دانشگاهی یا AWL بصورت یک فایل pdf قابل دانلود در این فرهنگ ارایه شده است.

6. تلفظ های امریکن و بریتیش برای هر واژه به درستی تعیین شده و قابل شنیدن است.

7. حتی بسیاری از مثال های آورده شده در این فرهنگ لغت نیز با یک کلیک توسط یک فرد native خوانده میشوند.

8. 65 هزار کالوکیشن(Collocation) یا ساختارهای ثابت زبان انگلیسی تضمین کننده نمره بالا در آزمون های آیلتس و تافل.

9. توضیحات درباره نقش دستوری واژه مورد نظر.

.

روش نصب و برپایی این دیکشنری بر روی تلفن های همراه

ابتدا میبایست (1)فایل rar با نام BlueDict.v7.3.9 را پس از دانلود روی کامپیوتر خود با بهره گیری از نرم افزار Winrar باز کرده و (2)با استفاده از کابل روی کارت حافظه تلفن همراه نصب کرده تا پوشه مربوط به دیکشنری بر روی کارت حافظه ساخته شود. سپس از داخل همان فایل rar دانلود شده با نام BlueDict.v7.3.9، دو فایل موجود به نام های LDOCE5.mdd و LDOCE5.mdx که دربرگیرنده فایل های صوتی این دیکشنری است را مشاهده خواهید کرد. (3)باید هر دوی این فایل ها را در مسیر sdcard/bluedict/Dicts روی کارت حافظه گوشی خود کپی نمایید. در این مرحله میتوانید بر روی صفحه نمایش گوشی وارد دیکشنری شده و بدون نیاز به اینترنت از تلفظ واژگان و جمله ها بهره مند شوید.

*در صورت کپی نکردن فایل های LDOCE5.mdd و LDOCE5.mdx برای بهره گیری از قابلیت تلفظ نیازمند اتصال به اینترنت خواهید بود ولی دیکشنری تنها با نصب BlueDict.v7.3.9.Free_ielts2.com.apk همچنان بصورت عادی عمل خواهد کرد.

برتری های دیکشنری Longman Dictionary 5th Edition

از برتری های این دیکشنری میتوان پیش از هر چیز به جامع بودن آن اشاره کرد. کمتر زبان آموز یا حتی مدرس زبان انگلیسی یا استاد آیلتس/تافلی ممکن است با واژه ای روبرو شود که در داخل دیکشنری لانگمن معاصر برای آن مثال یا تعریفی وجود نداشته باشد. کامل بودن این دیکشنری تا جایی است که حتی برای واژه های نامانوس و کم/بی کابردی همچون واژه های کتاب های 1100 و 601 هم دست کم یک تعریف ارائه میدهد.

دیگر برتری چشمگیر این فرهنگ واژگان در سنجش با دیگر نمونه ها را میتوان تلفظ یا امکان خواندن مثال های داخل دیکشنری بصورت طبیعی و تلفظ غیر ماشینی دانست. این ویژگی به ویژه برای کسانی که با خواندن درست جمله ها در دیکشنری مشکل دارند میتواند گزینه بی نظیری باشد.

یکی دیگر از برتری های این دیکشنری که خیلی ها از آن بی خبر هستند، وجود بخشی به نام Collocation است. Collocation ها از این جهت اهمیت دارند که تفاوت نمره 6 با 7 آیلتس و 90 با 110 تافل میباشند! کسانی که از این ترکیب ها بی خبر هستند در این آزمون ها هرگز نخواهند توانست نمره بالایی بدست آورند و دیکشنری لانگمن که بصورت ویژه برای حرفه ای ها طراحی شده چنین امکانی را فراهم کرده است.

در پایان باید گفت دیکشنری لانگمن بدون خطا و کاستی است! تمامی دیکشنری های دو زبانه و بسیاری از دیکشنری های تک زبانه با کاستی های چشمگیر و حتی خطاهایی در فراهم آوردن معنی و مثال همراه هستند. اما در کار با لانگمن میتواند با خیال راحت کار کرد چرا که یکی از بزرگترین برتری های آن همین بی خطا بودن آن تا سطح کاملا حرفه ای و پیشرفته از زبان انگلیسی است.

.

.

مطالب پیشنهادی:

دانلود سری کمبریج آیلتس جلد 1 تا 18

دانلود خودآموز ویدئویی رایگان 4 مهارت آیلتس

دانلود 1000 صفحه سوالات واقعی آیلتس از سراسر جهان