آیلتس متعلق به چه کسانی است؟

آیلتس متعلق به چه کسانی است؟

آیلتس متعلق به چه کسانی است؟

آیلتس متعلق به چه کسانی است؟

بسیار درباره آزمون آیلتس میشنویم ولی براستی این آزمون و درآمد چشمگیر حاصل از آن از سراسر جهان متعلق به چه کسانی است؟ در این نوشته کوشش میشود به این پرسش پاسخ داده شود. آیلتس به طور مشترک متعلق به کنسولگری انگلستان، سازمان IDP و مرکز آزمون کمریج می باشد ودر بیش از 1000 مرکز و محل آزمون در 140 کشور دنیا برگزار می شود.

تمامی منابع سایت به همراه هزاران کتاب دیگر در بزرگترین کانال های دانلود زبان انگلیسی و آیلتس در تلگرام با نشانی (https://t.me/ielts2official) و (https://t.me/ielts2download) در دسترس شما عزیزان می باشد. 

.

کنسولگری انگلستان: این سازمان به منظور برقراری ارتباط نزدیک با سایر کشورها اقدام به ایجاد فرصتهای آموزشی در کشور انگلیس کرده است. کنسولگری انگلیس یک سازمان بین المللی برای فرصتهای آموزشی و فرهنگی است و در 109 کشور جهان نمایندگی دارد.

IDP : آیلتس استرالیا: این سازمان یک نهاد پیشرو برای کمک و راهنمایی دانشجویان بین المللی برای انتخاب راه درست در ادامه ی تحصیل خود در خارج از کشور می باشد. IDP مراکز مشاوره تحصیلی زیادی در کشورهای استرالیا ، آمریکا، کانادا، انگلستان و نیوزلند دارد. طی 40 سال گذشته این سازمان به بیش از 300.000 دانشجوی بین المللی مشاوره و راهنمای آموزشی داده و به آنها کمک کرده که راه خود را به درستی انتخاب کنند. IDP به همراه نهاد زیر مجموعه خود ( آیلتس استرالیا) آزمون آیلتس را در بیش از 45 کشور جهان برگزار می کند.

مرکز ارزیابی زبان انگلیسی کمبریج: این مرکز بزرگترین منبع و هسته ی اصلی آزمونهای زبان انگلیسی است. امتحانات کمبریج مورد تایید بیش از 13.500 سازمان در جهان بوده و سالانه 4 میلیون نفر در 135 کشور در آزمونهای زبان این مرکز شرکت می کنند.

 

آیلتس آزمونی پایدار با روشهای خلاقانه

به صراحت می توان ادعا کرد که آزمون آیلتس نقطه ی عطف ارزیابی زبان انگلیسی است. تاثیر و اهمیت این آزمون از سال 1986 به اثبات رسیده است. این آزمون با گذشت زمان و با به کارگیری روشهای علمی آزمون سازی زبان و همچنین با استفاده از تئوریها ی علمی در زبان شناسی کاربردی،آموزش زبان، تکنولوژی و یادگیری زبان پیشرفتهای چشمگیری داشته است.

در طول دهه های متمادی و تغییرات مختلف، آیلتس همچنان به تعهدات خود درقبال ارزیابی چهار مهارت ( خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن رودر رو) پایدار مانده است. این تعهد آیلتس باعث تمایز این آزمون از سایر آزمونهای زبان است.

منبع: ielts.org

.

همچنین مهندس ابوالقاسمی، دریافت کننده نمره 8 آیلتس آکادمیک(از 9 بعنوان نمره کامل) با بیش از 10 هزار ساعت تجربه تدریس و 3 بار شرکت در آزمون رسمی آیلتس در این فایل صوتی 33 دقیقه ای کوشش کرده اند به تمامی پرسش های متداول زبان آموزان به ویژه زبان آموزان تازه کار پاسخ های مناسب ارائه نمایند:

دانلود فایل

.

آیلتس متعلق به چه کسانی است؟ – مطالب پیشنهادی

دانلود سری کمبریج آیلتس جلد 1 تا 18

دانلود خودآموز ویدئویی رایگان 4 مهارت آیلتس

دانلود 1000 صفحه سوالات واقعی آیلتس از سراسر جهان